McLaren Life banner
41 - 60 of 480 Posts
De 2022 gt3 had een adviesprijs van 161k. Het is nu $222k. Absoluut gestoord, maar om eerlijk te zijn, er is geen naaste concurrent voor. Ik heb geen spijt van de verkoop van de mijne voor een 750
Ik heb mijn lokale Porsche-dealer gevraagd waar ik sta in de pikorde voor een '25 GT3 en hij kon het niet zeggen. Ik denk dat ik niet "VIP genoeg" ben.:rolleyes: Ik ben het grootste deel van mijn leven een Porsche-fanboy geweest, maar McLaren heeft mijn hart veroverd! Na een proefrit in een 750S was ik verkocht. De 750S is aanzienlijk meer $$$ maar hij staat ook op een heel ander niveau dan de GT3RS/GT3. U zult niet teleurgesteld zijn.

Ik heb mijn lokale Porsche-dealer gevraagd waar ik sta in de pikorde voor een '25 GT3 en hij kon het niet zeggen. Ik denk dat ik niet "VIP genoeg" ben.:rolleyes: Ik ben het grootste deel van mijn leven een Porsche-fan geweest, maar McLaren heeft mijn hart veroverd! Na een proefrit in een 750S was ik verkocht. De 750S is aanzienlijk meer $$$ maar het zit ook op een heel ander niveau dan de GT3RS/GT3. U zult niet teleurgesteld zijn.
De manier waarop Porsche dealers heeft laten amok maken, is walgelijk. Ik heb bijna een miljoen uitgegeven aan het kopen en verkopen bij mijn lokale dealer in de hoop een 3RS naar mijn specificaties te krijgen, maar nee. Ze bedienen echte walvissen die zonder nadenken zescijferige adms laten vallen. Ik zou niet hoeven te kruipen om een auto te kopen.

Porsche is me nog steeds dierbaar sinds ik een kind was, maar ik zie mezelf niet snel terug in een 911.

Ik ben nooit een Porsche-fan geweest. Ik heb er genoeg van vrienden en bij de Porsche driving experience in Atlanta gereden. Coole auto's, maar voor het geld zijn ze overgewaardeerd in vergelijking met vergelijkbare auto's op de markt.

Geef me een GT3 voor $120k of een 991 Turbo S voor $150k, dan ben ik tevreden. Het feit dat ze voor zes cijfers meer weggaan, is voor mij lachwekkend.

Ik ben nooit een Porsche-fan geweest. Ik heb er genoeg gereden van vrienden en bij de Porsche driving experience in Atlanta. Coole auto's, maar voor het geld zijn ze overgewaardeerd in vergelijking met vergelijkbare auto's op de markt.

Geef me een GT3 voor $120k of een 991 Turbo S voor 150k, dan ben ik tevreden. Het feit dat ze voor 6 cijfers meer gaan, is voor mij lachwekkend.
Dit is ook mijn mening over hen. Het zijn geen slechte auto's, ze zijn gewoon niet speciaal genoeg voor het geld.

Cult premium zeker! Ik ben altijd al een Porsche-man geweest. Ongelooflijke auto's. Ik kan het er alleen maar mee eens zijn dat ze uit de markt geprijsd worden. Ik had dezelfde ervaring met mijn lokale Porsche-dealer van lange tijd hier, die door Nu2Mac werd beschreven, en ik was zeker niet "VIP genoeg" omdat me werd verteld dat de wachttijd om een GT3 in ontvangst te nemen 2+ jaar was... EN het ergste is dat ik een ADM van meer dan $150k zou moeten verwachten te betalen. Kon het niet geloven...!!

Dus, ik heb een gok gewaagd op een McLaren Artura en vond hem zo geweldig dat ik mijn tweede McLaren bestelde en in ontvangst nam - een Lantana Purple 750S Spider. Ze zijn allebei ongelooflijk om in te rijden. Heb de laatste tijd niet veel over Porsche nagedacht...

Cult premium zeker! Ik ben altijd al een Porsche-man geweest. Ongelooflijke auto's. Ik ben het er echter helemaal mee eens dat ze uit de markt worden geprijsd. Ik had dezelfde ervaring met mijn lokale Porsche-dealer die al lange tijd bestaat, zoals beschreven door Nu2Mac, en ik was zeker niet "VIP genoeg" omdat mij werd verteld dat de wachttijd om een GT3 in ontvangst te nemen 2+ jaar was... EN het ergste is dat ik een ADM van meer dan $150.000 zou moeten verwachten. Kon het niet geloven...!!

Dus ik waagde me aan een McLaren Artura en vond hem zo geweldig dat ik mijn tweede McLaren bestelde en in ontvangst nam - een Lantana Purple 750S Spider. Ze rijden allebei ongelooflijk. Ik heb de laatste tijd niet veel over Porsche nagedacht...
View attachment 246885
@TokyoCyanArtura. Dat is echt een interessante specificatie van je 750S. Ik ben te veel een watje om zo'n combinatie te proberen, maar ik vind het erg mooi, en de vleugel laat hem echt opvallen. Goed gedaan!

Cult premium zeker! Ik ben altijd al een Porsche-man geweest. Ongelooflijke auto's. Ik ben het er helemaal mee eens dat ze uit de markt worden geprijsd. Ik had een identieke ervaring met mijn lokale Porsche-dealer die al lange tijd bestaat, zoals beschreven door Nu2Mac, en ik was zeker niet "VIP genoeg" omdat me werd verteld dat de wachttijd om een GT3 in ontvangst te nemen 2+ jaar was... EN het ergste is dat ik een ADM van meer dan $150k moest verwachten. Kon het niet geloven...!!

Dus ik nam een vlucht met een McLaren Artura en vond hem zo geweldig dat ik mijn tweede McLaren bestelde en in ontvangst nam - een Lantana Purple 750S Spider. Ze zijn allebei ongelooflijk om in te rijden. Heb de laatste tijd niet veel tijd besteed aan het nadenken over Porsche...
View attachment 246885
Het rood aan de onderkant van de vleugel ziet er ongelooflijk uit, wat een goed idee.

Kunt u uw redenen delen waarom u besloot om 2 mclarens te houden in plaats van wat variatie? Is de ene meer voor dagelijks gebruik en de andere voor speciale gelegenheden? Ik dacht dat ik dat op een dag misschien zou doen, ik ben geĂŻnteresseerd in uw use case.

Volcano Blue is een geweldige kleur. Het knalt in het zonlicht. Mijn Volcano Blue 765LT
Image

Net een Volcano Blue MSO 750S besteld. Je bericht maakte me enthousiast. Ik woon in de omgeving van LA en kijk ernaar uit om lid te worden van de 750 club.

Ik wil dit niet veranderen in "Porsche bashen", ook al komt het misschien zo over. Ik noem het liever "therapie via venten".:LOL:
We kunnen het er allemaal over eens zijn dat Porsche geweldige voertuigen bouwt. Ik hou nog steeds van de verschillende varianten van de 911 (Aka-verheerlijkte Kever), maar ze zijn zeker te duur. Mijn vrouw houdt van hun SUV's en daar ben ik het mee eens; we krijgen een Cayenne GTS Coupe. Het is triest dat Porsche, vooral de dealers, te ver zijn gegaan met hebzucht en zinloze exclusiviteit. Helaas zijn er genoeg kopers die bereid zijn belachelijke ADM's te betalen voor in massa geproduceerde auto's. Ieder zijn eigen ding, denk ik. Misschien probeert het bedrijf de exotische markt te veroveren. Zo ja, dan denk ik dat ze het op de verkeerde manier aanpakken IMHO.

de manier waarop Porsche dealers heeft laten amok maken, is walgelijk. Ik heb bijna een miljoen uitgegeven aan het kopen en verkopen bij mijn lokale dealer in de hoop een 3RS naar mijn specificaties te krijgen, maar nee. Ze bedienen echte walvissen die zescijferige adms zonder nadenken laten vallen. Ik zou niet hoeven te kruipen om een auto te kopen.

Porsche is me nog steeds dierbaar sinds ik een kind was, maar ik zie mezelf niet snel terug in een 911.
Eens! Ik verlangde naar de 997's toen ze voor het eerst uitkwamen en de prijzen waren uiteraard hoger dan vergelijkbare BMW's etc., maar in de wereld van vandaag zijn de prijzen waanzinnig geworden en de dealers zijn vergelijkbaar, zo niet erger, dan de spelletjes die Ferrari je laat spelen om "waardig" te zijn

@TokyoCyanArtura. Dat is een echt interessante specificatie van je 750S. Ik ben een te grote mietje om zo'n combinatie te proberen, maar ik vind het erg leuk, en de vleugel laat hem er echt uitspringen. Goed gedaan!
Bedankt Ck...! Ik vond MSO in Engeland fantastisch om mee samen te werken. Zij en mijn Mac-dealer in de SF Bay Area hebben me bij elke stap begeleid. Als je zoveel uitgeeft als wij aan deze beesten, moet je krijgen wat je wilt. Ik wil echt dat mijn auto's anders zijn, dus daar is veel van in mijn denken over de 750 en Artura builds gegaan. Blauw en paars zijn mijn favoriete kleuren. Dus ik waagde me aan het Lantana paars met de goud- en rode accenten.

Echt blij met hoe het is geworden. Een lokale outfit waar ik woon, heeft wat stickers aangebracht om de 750 aan te vullen sinds de bovenstaande foto is genomen. Hier zijn een paar bijgewerkte foto's. Geloof het of niet, de logo-sticker op de aerorem is matzwart. Maar als het licht er precies goed op valt, ziet het er grijs of zelfs zilver uit. Is geweldig geworden....!

Image
Image
Image

Bedankt. Er zat echt niet veel logica in het kiezen van 2 McLarens. Ik heb 911's gehad, een Gen2 NSX en heb momenteel een Taycan. Ik ging naar een McLaren-drive-evenement voor de Artura toen Porsche me in de maling nam met de GT3 RS. Die rit was mijn eerste keer ooit dat ik in een McLaren reed en ik was verkocht. Eerlijk gezegd, het deed me denken aan de eerste keer dat ik in de middelbare school in een 911-L reed, wat mijn kijk op alle auto's veranderde. Het was simpelweg de leukste rijervaring die ik tot dat moment had gehad. De Artura herinnerde me daaraan. Hij is zo snel uit de startblokken (hybride vermogen) en de handling was gewoon uitstekend. Toen ging ik naar een ander soortgelijk evenement voor de 750 en kon niet geloven dat hij net zo goed reed als de Artura, maar dan met veel meer vermogen. Echt bedwelmende combinaties op de landelijke, bochtige wegen in de uitlopers van de Sierra Nevada, waar ik woon.

Bedankt. Er zat echt niet veel logica in het kiezen van 2 McLarens. Ik heb 911's gehad, een Gen2 NSX en heb momenteel een Taycan. Ik ging naar een McLaren-drive-evenement voor de Artura toen Porsche me voor de gek hield met de GT3 RS. Die rit was mijn eerste keer dat ik ooit in een McLaren reed en ik was verkocht. Eerlijk gezegd, het deed me denken aan de eerste keer dat ik in de middelbare school in een 911-L reed, wat mijn kijk op alle auto's veranderde. Het was simpelweg de leukste rijervaring die ik tot dat moment had gehad. De Artura herinnerde me daaraan. Hij is zo snel uit de startblokken (hybride vermogen) en de handling was gewoon uitstekend. Toen ging ik naar een ander vergelijkbaar evenement voor de 750 en kon niet geloven dat hij net zo goed handelde als de Artura, maar dan met veel meer vermogen. Echt bedwelmende combinaties op de landelijke, bochtige wegen in de uitlopers van de Sierra Nevada waar ik woon.
Hoe beviel de NSX 2 je?

Ik vond het geweldig. Het was moeilijk om er afscheid van te nemen, maar ik hield me vast aan de ervaring die ik had opgedaan tijdens het testen van de Artura als mijn leidraad. Ik had ook zowel de Artura als de NSX ongeveer 9 maanden, wachtend op de 750, dus ik kon de twee diepgaand vergelijken en uiteindelijk de NSX verkocht om te helpen met de aankoop van de 750.

Het grootste verschil tussen de twee auto's was het gewicht. De NSX was veel zwaarder en reed uiteindelijk ook zo. Dat wil niet zeggen dat het geen goede auto was. Hij had veel vermogen en een uitstekende balans. Hij reed alleen niet als een McLaren, vooral niet met die lichte voorkant.

Het op één na grootste verschil was de torque vectoring van de voorwielen in de NSX met behulp van de elektromotoren op elk van de voorwielen. Ik kon de torque vectoring echt voelen in de canyons. Het acceleratiepunt na bochten in de bochten was eerder dan in elke auto die ik ooit heb gereden. De AWD in de NSX was in dat opzicht superieur aan de 2WD Mac.

Ik heb zelfs met verschillende McLaren-managers over deze functie gesproken. Voor mij zou McLaren nog beter zijn met torque vectoring aan de voorkant, niet alleen de torque vectoring van het achterdifferentieel zoals de mijne. Michael Leiters zei in het bijzonder dat hij het extra gewicht dat nodig zou zijn om torque vectoring aan de voorkant van een McLaren te doen, niet zou willen.

Beide waren goede auto's, maar ik heb mijn keuze gemaakt: McLaren.

41 - 60 of 480 Posts