McLaren Life banner
21 - 40 of 480 Posts
Geweldig verhaal en zo blij dat je geniet van de 750 @06viper !! @Nu2Mac gefeliciteerd dat is een prachtige auto, en Mac Newport is een geweldige dealer om deel van uit te maken. Blijf betrokken bij hun personeel - de evenementen zijn geweldig!

Nu draai ik gewoon in mijn bureaustoel en chant: "Ik hoef niet te upgraden... Ik hoef niet te upgraden... Ik hoef niet te upgraden..." voor een uurtje of zo 🤣

Geweldig verhaal en zo blij dat je geniet van de 750 @06viper !! @Nu2Mac gefeliciteerd, dat is een prachtige auto, en Mac Newport is een geweldige dealer om deel van uit te maken. Blijf betrokken bij hun personeel - de evenementen zijn geweldig!

Nu draai ik gewoon in mijn bureaustoel en chant: "Ik hoef niet te upgraden... Ik hoef niet te upgraden... Ik hoef niet te upgraden..." voor een uurtje of zo 🤣
Bedankt! Omdat dit mijn eerste McLaren is, kan ik niet zeggen of de 750S het geld waard is om te upgraden. Uit mijn beperkte interacties met 720S-eigenaren lijken ze er allemaal tevreden mee te zijn. Als ik een 720S had, zou ik persoonlijk geen extra geld betalen om te upgraden naar een 750S. Ik ben geen grote fan van waar de toekomst van auto's naartoe gaat (hybridisatie), maar ik begin er langzaam aan te wennen... het sleutelwoord is "langzaam".😀 Zoals het gezegde luidt: "verander of sterf", toch!? Misschien wordt de volgende 7xxS een hybride en ik kan me voorstellen dat het een monster wordt! Iemand moet de 296 GTB verslaan. Ik hoop alleen dat het geen plug-in is zoals de Artura. Spannende tijden liggen in het verschiet!

Geweldige auto, maar nog geweldiger verhaal. Het feit dat je meerdere snelle auto's hebt, is al geweldig, maar een groep gelijkgestemde vrienden hebben die gewoon naar buiten willen gaan en ervan willen genieten, erin willen rijden, is de kers op de taart. Zoals een andere poster zei, ik moet vrienden zoals jullie vinden!

Goed gelezen! Ik ben nieuw op dit forum en nieuw bij McLaren. Vorige week heb ik een impulsaankoop gedaan en een gloednieuwe 750S mee naar huis genomen! Ik heb McLaren altijd al bewonderd, maar de betrouwbaarheidsproblemen hielden me weg. Ik ben niet trouw aan één merk, maar als ik mezelf zou moeten categoriseren, ben ik een VAG-man geweest (911, R8, Porsche SUV's) en heb ik een paar bimmers gehad.
Ik was op zoek naar een nieuw speeltje in de trant van iets tussen de GT3RS en TTS. Na wat rond te hebben gezocht, besloot ik McLaren een kans te geven. En zie, ik was helemaal verkocht na één proefrit! Ik heb nog nooit zoiets als de 750S gereden. Ik hou van auto's met een dubbele persoonlijkheid en de 750S is de perfecte supercar IMHO. Het is de ultieme Dr. Jekyll-Mr. Hyde supercar, waarbij Mr. Hyde het dominante karakter is. :) Gelukkig stond er een zeer mooi geconfigureerde 750S in mijn favoriete kleur (Papaya Spark) op het terrein en de rest is geschiedenis.
Ik kijk ernaar uit om veel van jullie te leren en een bijdragend lid te worden!
View attachment 246683
View attachment 246684
Gefeliciteerd! Is het een '24 of '25? Mijn '25 is aangekomen in New Port, maar wordt vastgehouden in afwachting van een software-update van McLaren over een probleem met het willekeurig veranderen van het volume van de luidspreker.

Discussion starter · #34 ·
Gefeliciteerd! Is het een '24 of '25? Mijn '25 is aangekomen in New Port, maar wordt vastgehouden in afwachting van een software-update van McLaren over een probleem met het willekeurig veranderen van het volume van de luidspreker.
De mijne is een 24. En het luidsprekerprobleem is defecte software! Treft alle 750's. Had de mijne geüpdatet voor Willow Springs en nu klaar om te gaan (y)

Gefeliciteerd! Is het een '24 of '25? Mijn '25 is aangekomen in New Port, maar wordt gegijzeld in afwachting van een software-update van McLaren over een probleem met het willekeurig veranderen van het volume van de luidspreker.
Ik heb een van de nieuwe '24-modellen op de parkeerplaats gekocht. Ik heb nog geen kans gehad om de auto te verkennen, want hij krijgt momenteel volledige PPF-bescherming. Ik meld me weer als mijn luidspreker(s) kuren vertonen. :)

De mijne is een 24. En het luidsprekerprobleem is een defecte software! Betreft alle 750's. Had de mijne geüpdatet voor Willow Springs en nu is het in orde (y)
De mijne is een 2024 zonder luidsprekerprobleem. Na 3500 mijl helemaal geen problemen! Geweldige auto!

De mijne is een 2024 zonder luidsprekerprobleem. Na 3500 mijl helemaal geen problemen! Geweldige auto!
Geen luidsprekerprobleem op mijn 2024 ook niet, hoewel ik een aanzienlijk verschil in de kwaliteit van het geluid vind tussen nummers van Apple CarPlay en nummers in opslag, waarbij nummers in opslag een stuk beter klinken dan Pandora via CarPlay (met Sirius XM ergens in het midden voor kwaliteit). Merk op dat ik Pandora Premium heb voor een hogere geluidskwaliteit en ook geen reclame.

21 - 40 of 480 Posts