McLaren Life banner
121 - 140 of 266 Posts
Discussion starter · #121 ·
Hallo, ik heb een witte spider 12C 2474, zwart interieur, in het Verenigd Koninkrijk. Waar kan ik een volledige lijst van alle auto's krijgen? Bedankt
Eerste pagina en mijn handtekening.

Ik moet de lijsten bijwerken

Eerste pagina en mijn handtekening.

Ik moet de lijsten bijwerken
Dragon, ik weet dat het een lange termijn is, maar kun je de 625C als tabblad aan de database toevoegen? Ik vermoed dat het misschien wel de zeldzaamste mcalaren is die er is. Zou benieuwd zijn of we hier eigenaren hebben. Moet waarschijnlijk ook de 570 Spider, de 720S en, als we helemaal compleet willen zijn, de M6GT toevoegen. http://cars.mclaren.com/M6GT

En misschien een tabblad toevoegen voor raceauto's, zodat Mikey een plek heeft om zijn F1-raceauto in te voeren! :D

HĂ© jongens. 2012 12c coupe #1751 is inderdaad niet zwart, want ik heb hem onlangs gekocht en hij woont in North Jersey. Lol. Het is Volcano Orange. Ik heb ook nog een vraag... Weet iemand de adviesprijsranges voor de respectievelijke jaren? Ik weet zeker dat er eenmalige custom cars zijn gebouwd, maar tijdens mijn zoektocht zag ik auto's met een zo lage adviesprijs van 245.000 tot 351.000 en ik was benieuwd of deze info is vastgelegd.

Verzonden vanaf mijn SM-G955U met Tapatalk

Weet iemand de adviesprijsbereiken voor de respectievelijke jaren? Ik weet zeker dat er eenmalige custom cars zijn gebouwd, maar tijdens mijn zoektocht zag ik auto's met een adviesprijs van slechts 245.000 tot 351.000 dollar en ik was benieuwd of deze info is vastgelegd.
In de VS was de basisprijs in 2012 $239.000. Ik heb hier een lijst met prijzen voor 2012 voor de niet-MSO-opties geplaatst:
http://www.mclarenlife.com/forums/m...p4-12c/23281-2012-car-options-where-can-i-find-description-each.html#post499825

Heb de mijne vorige week gekocht, nummer 136 gemaakt in oktober 2011, Carbon black met zwart interieur, MSO 50th anniversary voorbumper, ik ben de tweede eigenaar en ik heb rechtstreeks bij Mc Laren Belgium gekocht met 2 jaar garantie.

Bedankt voor al uw inspanningen bij het volgen van de productienummers van de 12C. Een paar maanden geleden kocht ik een van de 6 Project Alpha 12C's, #6 van de 6 gemaakt. Zoals u misschien weet, zijn er twee witte auto's, twee oranje auto's en twee grafietgrijze auto's. De mijne is de tweede van de twee grafietgrijze auto's. Ik geloof dat auto's 1 en 2 de witte waren en 3 en 4 de oranje. Ik weet dat 5 en 6 grafietgrijs zijn.

Ik geloof dat u mijn auto heeft vermeld, de laatste 4 cijfers van het VIN = 1757. Zoals u misschien weet, hebben alle Project Alpha's zwarte interieurs. Wilt u de vermelding van mijn auto bijwerken om toe te voegen dat het een Project Alpha-auto is, #6 van 6?

Ik zou graag willen zien of een van de andere 5 Project Alpha-auto's is "geregistreerd". Weet u van andere?

Nogmaals bedankt!
Een van de eigenaren heeft ze alle 6 geregistreerd, denk ik. Ik herinner me echter de naam van de man niet. Ik heb er maar 4, definitief.

121 - 140 of 266 Posts