McLaren Life banner

McLaren 12C Productie Aantallen Database/Lijst

146K views 265 replies 153 participants last post by  Devon McLarn Life  
#1 · (Edited)
Ik heb geprobeerd een nauwkeurig aantal van de wereldwijd geproduceerde en naar Noord-Amerika gebrachte 12cs te achterhalen.

Hier zijn de "ruwe" aantallen die ik heb gekregen.

Wereldwijd 4000 eenheden geproduceerd (correctie)
VS - 1485

Stuur me een PM met uw korte vin / Ex-kleur / in-kleur
U kunt het Google-document niet bewerken, dus stuur me een PM en ik zal het toevoegen.

McLaren Productieaantallen per model

#2 ·
Interessant dat je dat aanhaalde, want ik zocht net het totale productieaantal van 458's op voor een vergelijking. Ik kan nog steeds geen nauwkeurig aantal vinden voor 458's, maar de meeste schattingen lopen uiteen van 10.000 tot 20.000 eenheden. Ik denk dat ik ergens las dat er ongeveer 3000 12C's waren, maar ik weet zeker dat iemand hier het juiste aantal zal melden.

P.S. Oh, .. de reden dat ik de vergelijking maakte, was een discussie die ik had met een paar mensen over hoe zeldzaam Ferrari 458's zijn en ik moest ze erop wijzen om op ebay classifieds te zoeken om een idee te krijgen.

#3 ·
Ik heb geprobeerd een nauwkeurig aantal van 12cs te achterhalen die wereldwijd zijn gemaakt en naar Noord-Amerika zijn gebracht.

Hier zijn de "ruwe" aantallen die ik heb gekregen.

Wereldwijd 4500 eenheden gemaakt
VS - 1485

Een vraag is of jullie tegen het maken van een forumregister zijn, vergelijkbaar met wat we deden toen ik mijn 1M bezat. Zie link hieronder.

Vermeld gewoon auto / kleur / korte vin /

Google Doc met informatie
https://docs.google.com/spreadsheet...NILLt3K2ydot0Ely6L45wcVwOu4HgRGfnnuX6zxvuo/edit?hl=en_US&authkey=CK2ohNYK#gid=0

Forumdraad hoe het werkte.
http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=544689
Waar heb je de 4500 vandaan?
Als je dit forum doorzoekt, vind je verschillende threads over dit onderwerp, waaronder deze:
http://www.mclarenlife.com/forums/mclaren-mp4-12c/8738-12c-production-numbers.html

#4 · (Edited)
Van de dealer waar ik mijn auto heb gekocht.

1000 nummers verwijderd.

Google Doc heeft alle auto's die momenteel te koop staan ​​vermeld. Gebruik de filter om de auto's te zien. Er zijn er 102 van de 3500 geregistreerd op het moment van deze post.

#5 ·
118 van de veronderstelde 3500(ongeveer) verantwoord, zie link hierboven naar Google Doc.

Of 3% van de totale productie. 3 van de 118 zijn berging of totaal verlies op het moment van deze post.

Als u informatie wilt delen, stuur me dan een PM en ik zal deze aan de gegevens toevoegen. Dit deelt niet waar de auto zich bevindt.

Laagste nummer tot nu toe is 0184 in de VS en te koop.

#211 ·
118 van de veronderstelde 3500 (ongeveer) verantwoord, zie link hierboven naar Google Doc.

Of 3% van de totale productie. 3 van de 118 zijn berging of totaal verlies op het moment van deze post.

Als u informatie wilt delen, stuur me dan een PM en ik zal deze aan de gegevens toevoegen. Dit deelt niet waar de auto zich bevindt.

Laagste nummer tot nu toe is 0184 in de VS en te koop
De mijne is chassisnummer 48, donkergrijze coupé 2011, in Surrey, Engeland.
Image

#8 ·
Ik kan het uitbreiden en de administratie bijhouden, maar ik heb hulp van de leden nodig. Dit mag niet een eigenaar zijn die alle lasten draagt. Verdeel de lasten, als het ware, dus als jullie willen kan ik een 650, P1, 675 en de nieuwe 5XX auto's toevoegen.

This post has been deleted
#11 ·
Oké, SLR toegevoegd.

Bekijk de spreadsheet en kijk of de tabbladen werken. Laat me de datanummers weten zodra je ze hebt.

Die aan de overkant van de vijver verspreiden het woord. Tot nu toe slechts 1 Britse auto en 1 Canadese auto gevonden.

#12 · (Edited)
Ok, SLR toegevoegd.

Bekijk de spreadsheet en kijk of de tabbladen werken. Laat me de datanummers weten zodra je ze hebt.

Zij aan de overkant van de vijver verspreiden het woord. Tot nu toe slechts 1 Britse auto en 1 Canadese auto gevonden.
Tabbladen werken. Ik weet niet zeker wat de 550S is? Bedoelde je 540C? Er is ook een 625C (waarschijnlijk niet al te veel)... Oh ja, en de F1 :)

Erg cool. Ik denk dat we Active (misschien 1e, 2e, 3e) kunnen toevoegen voor de eigendomsstatus?

This post has been deleted
#15 · (Edited)
Zo fantastisch werk en al een paar coole inzichten:

2012->2013 12C overgang hier:
1814 2012 MP4-12C Coupe USA ACTIVE
1824 2013 MP4-12C Coupe USA BLUE BLACK FOR SALE

2013->2014 12C overgang hier:
2938 2013 MP4-12C Spider USA GRAY RED ACTIVE
2956 2014 MP4-12C Spider USA RED TAN FOR SALE

Nieuwste 12C
3498 2014 MP4-12C Spider USA RED BLACK ACTIVE

Vroegste 650S is vreemd:
0585 2015 650S - Spider USA ORANGE BLACK FOR SALE
2956 2015 650S - Spider USA RED BLACK FOR SALE

Het lijkt erop dat er een overlap was van ongeveer 500 auto's tussen de 12C en 650.

Dan zijn er dubbele serienummers tussen de 12C en 650S, wat vreemd is:
2956 2014 MP4-12C Spider USA RED TAN FOR SALE
2956 2015 650S - Spider USA RED BLACK FOR SALE

#19 · (Edited)
Sommige nummers die ik denk voor de vermelde auto's "TE KOOP" zijn verkeerd. Ik heb ze van Cars.com en Ebay gehaald. Dus die zouden wel eens verkeerd getypt kunnen zijn.

Toch een goed begin en laat het me weten als jullie anderen vinden.

We verzamelen info voor alle McLarens, niet alleen USA Cars. We hebben nu een paar niet-Amerikaanse auto's. Doe mee aan de oude e-mailketen en zeg tegen je vrienden dat ze mee moeten doen.

#21 ·
Ik zie mijn coupé al vermeld #729 :)

Bedankt voor je inspanningen
HAHA Ik heb er een paar gekregen van leden en ik heb wat rondgesnuffeld op het forum, sorry. >:)

#26 ·
3058, Sep 2014 UK VR Black Interior 12C Coupe, Mij is verteld dat dit de laatste VR Coupe uit de fabriek is... misschien.
2014 UK VR? Sorry, nieuw bij McLaren-modellen

Buitenkant kleur?

#33 ·
#000543, 2012 MP4-12C Coupe, vulkaan oranje
Toegevoegd.

Vergeet niet, bende, om contact op te nemen met je MC-eigenaarvrienden om hun gegevens in te sturen.