McLaren Life banner
21 - 40 of 50 Posts
Discussion starter · #21 ·
Ik heb het net gebruikt op mijn Artura en het is geweldig. De verbinding was solide. Draadloos verbonden met de ottocast, geen problemen. Ik heb het tot nu toe met Android auto gebruikt, dus tot zover goed.
Eerste probleem dat ik heb is dat ik de stemassistent kan activeren, maar dat hij dan niets doet. Ten tweede, hoe schakel ik tussen Android auto en dan terug naar ottobox android?
Sluit AA af zoals je normaal zou doen.

Discussion starter · #22 ·
Een paar eigenaardigheden ontdekt in de afgelopen dagen, als je de unit aangesloten houdt (zoals ik doe), wanneer je Artura infotainmentsysteem in slaapstand gaat, kan de ACP "menuknop" onresponsief worden. Of je wacht het uit tot de volgende start of je herstart het infotainmentsysteem door de homeknop 10 seconden ingedrukt te houden.

Ook bij de coupé-versie van de Artura, aangezien het een complete koolstofvezel kuip is, is het GPS-signaal erg slecht als je de unit in de armsteun houdt, tot het punt dat er nooit satellieten worden gevonden. Ik ontdekte dat als je de unit in de bekerhouder laat liggen, die trouwens perfect past, hij uiteindelijk satellieten zal vinden.

Kan ook bevestigen dat ApplePie Ultra werkt, en extreem goed werkt. Zelfde idee als de Ottocast. Draait een nieuwere versie van Android, maar heeft niet de betere interface van Otto als je het standalone wilt gebruiken. Maar het pakt en koppelt mijn Android of de iPhone van mijn vrouw binnen enkele seconden nadat de auto is opgestart. Meestal voordat we zelfs de garage uitrijden.

Ottocast doet er bij mij ongeveer 30 seconden tot 1 minuut over om volledig op te starten en naar Android Auto te gaan. Hoe snel komt ApplePie Ultra bij Android Auto?
Net opgenomen (maar ik kan nog geen links plaatsen). Ongeveer 10-15 seconden, en dat was grotendeels mijn telefoon die Android Auto zelf opstartte. Het is net zo snel als native draadloze AA in mijn Taycan en EQS.

maar het punt is dat ik dit aan de service heb voorgelegd... ze hebben het aangesloten en de Apple Carplay werkte, dus ze zeiden dat er geen probleem was!
Ik heb net de Ottocast voor de Subaru gekocht. Ik kan met een kabel verbinding maken met de auto op de telefoon, maar het duurde drie verschillende kabels voordat het werkte. De Ottocast verbond perfect de eerste keer, maar ik kan de telefoon er niet draadloos mee verbinden, hij weet dat hij er is omdat er een bericht is over Android Auto dat probeert te verbinden, maar hij maakt nooit een verbinding. De telefoon draait nog steeds op Android 12, wat ik vermoed het probleem is, ik zal hem waarschijnlijk over een paar weken updaten naar 14.

Discussion starter · #33 ·
Ik heb net de Ottocast voor de Subaru gekocht. Ik kan met een kabel verbinding maken met de auto op de telefoon, maar het duurde drie verschillende kabels voordat het werkte. De Ottocast verbond perfect de eerste keer, maar ik kan de telefoon er niet draadloos mee verbinden, hij weet dat hij er is omdat er een bericht is over Android Auto dat probeert te verbinden, maar hij maakt nooit een verbinding. De telefoon draait nog steeds op Android 12, wat ik vermoed het probleem is, ik zal hem over een paar weken waarschijnlijk updaten naar 14.
De beste oplossing is om de BT-koppeling van de telefoon te verwijderen van de auto-infotainment en ook van de telefoon. Start dan de Ottocast (of wat de leverancier ook is). Dan is er onder Ottocast een app genaamd "Multiplay", dan zou je op je telefoon een "AA"- of "ACP"-verzoek moeten zien, accepteer het zoals je normaal zou doen, en dan werkt het.

Het belangrijkste probleem is dat er verwarring ontstaat op de smartphones wanneer je BT verbindt met de infotainment van je auto, de Ottocast, de Multiplay en een paar andere, en dat van de ene verbinding naar de volgende.

Ik heb net de Ottocast voor de Subaru gekocht. Ik kan met een kabel verbinding maken met de auto op de telefoon, maar het duurde drie verschillende kabels voordat het werkte. De Ottocast verbond perfect de eerste keer, maar ik kan de telefoon er niet draadloos mee verbinden, hij weet dat hij er is omdat er een bericht is over Android Auto die probeert te verbinden, maar hij maakt nooit een verbinding. De telefoon draait nog steeds op Android 12, wat ik vermoed dat het probleem is, ik zal hem waarschijnlijk over een paar weken updaten naar 14.
Ik gebruik iOS 18.3 en het werkte niet.. het apparaat maakt wel verbinding en toont Apple Carplay, maar noch Bluetooth noch Carplay worden weergegeven

De beste oplossing is om de BT-koppeling van de telefoon te verwijderen uit de auto-infotainment en ook van de telefoon. Start dan de Ottocast (of wat de leverancier ook is). Dan is er onder Ottocast een app genaamd "Multiplay", dan zou je op je telefoon een "AA"- of "ACP"-verzoek moeten zien, accepteer het gewoon zoals je normaal zou doen, en dan werkt het.

Het belangrijkste probleem is dat wanneer je BT verbindt met de infotainment van je auto, en de Ottocast, en de Multiplay en een paar anderen, het verwarring veroorzaakt aan de kant van de smartphone en gewoon van de ene verbinding naar de volgende.
Ik heb dat geprobeerd! Het proces is in het begin erg verwarrend, maar wanneer het is verbonden met Ottocast, verschijnt de telefoon in de hoek op het startscherm, maar Android Auto maakt nog steeds geen verbinding, dus de Ottocast heeft geen internetverbinding.

Discussion starter · #38 ·
Update over de platte kabel, hij werkt niet, hij levert stroom maar er worden geen gegevens doorgegeven. Het is dus een mislukking.

Terzijde, ik heb Highway Radar geĂŻnstalleerd en mijn R8 via BT verbonden met mijn Ottocast en nu heb ik een aangesloten radardetector die op de infotainment van mijn Artura verschijnt, best wel gaaf!

Image

Ook R/Tach werkt, maar niet zo goed R/Tach App

Image

Attachments

De beste oplossing is om de BT-koppeling van de telefoon te verwijderen uit de auto-infotainment en ook van de telefoon. Start vervolgens de Ottocast (of wat de leverancier ook is). Dan is er onder Ottocast een app genaamd "Multiplay", dan zou je op je telefoon een "AA"- of "ACP"-verzoek moeten zien, accepteer dit gewoon zoals je normaal zou doen, en dan werkt het.

Het belangrijkste probleem is dat wanneer je BT verbindt met de infotainment van je auto, de Ottocast en de Multiplay en een aantal andere, het verwarring veroorzaakt aan de kant van de smartphone en gewoon van de ene verbinding naar de volgende.
Oké, ik heb het opnieuw geprobeerd na het openen van de Multicast-app, daarna het koppelen, en het werkte! Android Auto verbond en de kaart ging live. Bedankt voor de hulp!

21 - 40 of 50 Posts