McLaren Life banner
81 - 100 of 480 Posts
Discussion starter · #82 ·
De prijs van de 750 is zo'n koopje, mijn hemel. Aston kwam gisteren eindelijk met de Valhalla. De startprijs, exclusief opties, is $800k. WOW. Na opties, belastingen, etc. zit dit ding gemakkelijk in de prijsklasse van $1 miljoen. De Revuelto is een ander voorbeeld, de startprijs is $608k. De meeste gaan momenteel voor $750-800k.

De startprijs van een coupé 750, $340k. En de 750 is lichtjaren voor op een Revuelto qua handling, is sneller dan een Revuelto, is letterlijk 1.200 lbs meer dan een 750, de prestaties op het circuit overtreffen die van de Revuelto, de bruikbaarheid in het dagelijks leven, geen hybride batterij onzin, Gen 3 “magische” ophanging. De 750 is zonder twijfel de KONING, de beste nieuwe auto met de beste prijs-kwaliteitverhouding die je tegenwoordig kunt kopen.

Mensen zullen terugkijken op de 720, 750 en 765 als enkele van de beste allround, zo niet de beste “overall” supercars ooit gemaakt. Ik heb met veel mensen gesproken die nu een 720, 750 of 765 kopen en ze voor altijd in hun collectie zullen houden. Ze willen de zware hybride supercars van de toekomst niet.

Over 10-20 jaar zullen high spec, geweldige 7-serie Mclarens in goede staat extreem gewilde verzamelvoertuigen zijn.

De prijs van de 750 is zo'n koopje, mijn hemel. Aston kwam gisteren eindelijk met de Valhalla. De startprijs, exclusief opties, is $800k. WOW. Na opties, belastingen, etc. zit dit ding gemakkelijk in de prijsklasse van $1 miljoen. De Revuelto is een ander voorbeeld, de startprijs is $608k. De meeste gaan momenteel voor $750-800k.

De startprijs van een coupé 750, $340k. En de 750 is lichtjaren voor op een Revuelto qua handling, is sneller dan een Revuelto, is letterlijk 1.200 lbs lichter dan een 750, de prestaties op het circuit overtreffen die van de Revuelto, de bruikbaarheid in het dagelijks leven, geen hybride batterij onzin, Gen 3 "magische" ophanging. De 750 is de KONING, zonder twijfel de beste nieuwe auto qua prijs-kwaliteitverhouding die je tegenwoordig kunt kopen.

Mensen zullen terugkijken op de 720, 750 en 765 als enkele van de beste allround, zo niet de beste "overall" supercars ooit gemaakt. Ik heb met veel mensen gesproken die nu een 720, 750 of 765 kopen en ze voor altijd in hun collectie zullen houden. Ze willen de zware hybride supercars van de toekomst niet.

Over 10-20 jaar zullen high spec, goed onderhouden 7-serie Mclarens extreem gewilde verzamelobjecten zijn.
Ik denk dat dit geldt voor elk model dat ze tot nu toe hebben geproduceerd. Op de een of andere manier blijven ze auto's produceren die de concurrentie overtreffen, maar tegen een concurrerende prijs. Op een gegeven moment zal het de markt duidelijk worden.

Ik denk dat dit allemaal waar is voor elk model dat ze tot nu toe hebben geproduceerd. Op de een of andere manier blijven ze auto's produceren die de concurrentie overtreffen, maar tegen een concurrerende prijs. Op een gegeven moment zal het de markt duidelijk worden.
Ik ben het daar helemaal mee eens. Zeker nu CYVN Holdings in de VAE ze bezit. CYVN heeft zeker erkend wat we allemaal zeggen over de producten die McLaren bouwt. Ze hebben hun onderzoek gedaan en investeren miljarden om nog meer miljarden te verdienen.

In het verleden heeft McLaren het gedaan door af en toe financieel net aan het hoofd boven water te houden. Weet je nog dat ze hun hoofdkantoor en een aantal van hun trofee-auto's moesten verkopen om het hoofd boven water te houden???

Nu de financiën solide zijn, kunnen ze zich echt concentreren op het nog beter worden en het produceren van nog superieure supercars. Lijkt onmogelijk, maar hun CF-monocoque, aero en alle technologie die resulteert in waanzinnige rijeigenschappen maken de sky the limit voor McLaren.

Net aangekomen bij een dokter afspraak en besloten om de 750s spider te nemen. Ik ben ervan overtuigd dat de lagere versnellingen en het toerentalbereik in de 750 er alleen maar zijn om de bestuurder naar het soepelere varen en de ongelooflijke prestaties in het hogere bereik van de 750 te brengen.

De volgende keer dat je de jouwe rijdt, vertraag dan een beetje op de snelweg, schakel terug en trap het gaspedaal in.

Als je niet voelt wat wij allemaal voelen als die inputs in de 750 gaan... kun je beter je pols controleren.

Het is een beetje grappig/triest om dezelfde ervaringen te horen met Porsche-dealers die de draak steken met klanten die hun auto's willen kopen. Ik heb hetzelfde meegemaakt en ze geven echt niet om de meeste mensen, tenzij je meerdere auto's per jaar van hen koopt/verkoopt. Zelfs dat garandeerde me geen 3RS die ik kon specificeren. Dus ze willen helemaal geen zaken met me doen. Dat is prima.

Ik hou over het algemeen van 911's en Porsche GT-modellen zijn absoluut geweldige auto's. De NA 4.0 is gewoon niet zo geweldig als wordt beweerd, vooral qua prestaties. De 4.0 heeft zijn tijd gehad en is nu gewoon meh voor mij, behalve de 9k toeren uitlaat, in welk geval ik de V10-geluiden altijd prefereer. Er zijn genoeg liefhebbers die bereid zijn om meer dan $100k ADM te betalen voor de GT3RS en ik denk niet dat Porsche problemen zal hebben met de verkoop ervan. Ik speel ook geen ADM-spelletjes! Ze zullen hun waarde behouden en waarschijnlijk in waarde stijgen, maar ik beschouw auto's niet als een investering, tenzij je in uber high-end exotische/klassieke auto's stapt. Ik zit niet in dat exclusieve kamp.😊 We zullen altijd een Porsche in de garage hebben en ik zal waarschijnlijk een 911 kopen als ik ouder ben en mijn rug slechter wordt; het zijn comfortabele prestatievoertuigen. Voorlopig heeft McLaren mijn aandacht. De 750S staat naar mijn mening absoluut op een heel ander niveau dan elke Porsche die er vandaag is. De nieuwe GT2RS zal interessant zijn met een flinke ADM. Nee bedankt!

Ik wou dat het zo was! Ik geef de voorkeur aan de rijdynamiek op het circuit boven de super series, maar in mijn ogen is het gewoon niet spannend om naar te kijken.
Ik vind de looks van de Artura persoonlijk wel mooi. Ik wou dat ik ruimte in mijn garage had om er een te bezitten. Ik noemde laatst een autolift tegen mijn vrouw en ik kreeg de boze blik.😀 Artura zou er nog beter uitzien met een vleugel!

81 - 100 of 480 Posts