McLaren Life banner
441 - 460 of 480 Posts
Denkt u dat het elektrochrome dak, met name in de spider, nuttig is, of meer iets om mensen te laten "wow" zeggen, maar meestal niet van toepassing omdat de kap altijd naar beneden is, etc.
Het laat de cabine opener en luchtiger aanvoelen. Ik heb beide gehad...met en zonder...Ik geef de voorkeur aan het elektrochrome dak...ja, $9-$10k is niet goedkoop en het vervangen ervan is erger...maar als ik de keuze had, zou ik ervoor gaan...

Het maakt de cabine opener en luchtiger. Ik heb beide gehad...met en zonder...Ik geef de voorkeur aan het elektrochromatische dak...ja, $9-$10k is niet goedkoop en het vervangen ervan is erger...maar als ik de keuze had, zou ik ervoor gaan...
Het glazen dak is een van de dingen die ik mis aan mijn 570. Het maakt de cabine een veel fijnere plek om te zijn.

Denk je dat het elektrochrome dak, specifiek in de spider, nuttig is, of meer iets om mensen mee te imponeren, maar meestal niet van toepassing omdat de kap altijd omlaag is, etc.
Zoals aorta zei, zorgt het dak ervoor dat de cabine luchtiger aanvoelt, en de functie zelf helpt om zonlicht en warmte te verminderen wanneer het donkerder wordt. Ik zet de donkerder-functie vaak uit als ik 's nachts rijd en zet hem aan als het super zonnig en warm is buiten. Natuurlijk, als de kap omlaag is, is het dak opgeborgen, dus dan wordt het niet gebruikt. Het is zeker geen goedkope optie, maar ik ben blij dat ik het heb gekozen.

Denk je dat het elektrochrome dak, specifiek in de spider, nuttig is, of meer iets om mensen "wow" te laten zeggen, maar het is meestal niet van toepassing omdat de kap altijd naar beneden is, etc.
Ik zal het alternatieve standpunt geven. Had het op mijn 765 Spider. Volledig nutteloos. Niet omdat het dak niet cool is. Dat is het wel. Werkt heel goed. Maar mijn dak was 98% van de tijd naar beneden, dus ik heb het nooit kunnen gebruiken. Ik had andere auto's die ik kon rijden als het weer niet meezat, maar als het je enige auto is - ga er dan zeker voor. Maar ik vond het geen goed besteed geld.

@ChipDiamond Eens met Michaelj gezegd, en het hangt er echt van af hoe je de auto wilt gebruiken. Er zijn opties zodat je de auto kunt afstemmen op je eigen smaak en gebruik. In mijn vorige niet-sportwagens had ik altijd zonnedaken die bij de auto zaten, en toch heb ik ze 99% van de tijd nooit gebruikt, maar dat heeft ook te maken met de gebieden waar ik woonde, waar het erg warm en vochtig is. Hier in British Columbia, waar het in de zomer heerlijk is en toch niet te warm of vochtig, en met de 750's als mijn eerste cabriolet, waren het kiezen van de spider en het glazen dak voor mij persoonlijk opties waar ik graag extra voor wilde betalen. Ik weet dat dit niet echt helpt bij je besluitvorming, maar je moet gewoon bedenken hoe je de auto in werkelijkheid wilt gebruiken.

Ik vind het geweldig. Ik hou van de top down voor de warme nachten. Op warme, zonnige dagen houd ik er niet van als de zon op me schijnt. Dus houd ik de kap omhoog (verduisterd) en de ramen (en achterruit) omlaag. Koele nachten, de kap is omhoog (helder). Zoals mensen zeiden, het geeft een geweldig open gevoel voor de cabine.

Ik zal het alternatieve standpunt geven. Had het op mijn 765 Spider. Volledig nutteloos. Niet omdat het dak niet cool is. Dat is het wel. Werkt heel goed. Maar mijn dak ging 98% van de tijd naar beneden, dus ik heb het nooit kunnen gebruiken. Ik had andere auto's die ik kon rijden als het weer niet meezat, maar als het je enige auto is - ga er dan zeker voor. Maar ik vond het geen goed besteed geld.
Dezelfde reden waarom ik het niet heb gekregen en mis ik nu iets?

Ik zal het alternatieve standpunt geven. Had het op mijn 765 Spider. Volledig nutteloos. Niet omdat het dak niet cool is. Dat is het wel. Werkt heel goed. Maar mijn dak ging 98% van de tijd naar beneden, dus ik heb het nooit kunnen gebruiken. Ik had andere auto's die ik kon rijden als het weer niet meewerkte, maar als het je enige auto is - ga er dan zeker voor. Maar ik vond het geen goed besteed geld.
Ik heb een glazen dak op mijn audi etron gt en ik heb het 5% getint met keramische tint om de hitte van bovenaf in een woestijnklimaat te verminderen. Benieuwd hoeveel de elektrochrome functie de werkelijke zon van bovenaf in zeer hete klimaten van 105 graden+ vermindert of als ik opnieuw keramische tint zou moeten doen.

Ik heb een glazen dak op mijn audi etron gt en ik heb het 5% getint met keramische tint om de hitte van bovenaf in een woestijnklimaat te verminderen. Benieuwd hoeveel de elektrochrome functie de werkelijke zoninval van bovenaf in zeer hete klimaten van 105 graden+ vermindert, of dat ik opnieuw keramische tint zou moeten aanbrengen.
Ik kan je geen getal geven, maar ik heb me nooit "heet" gevoeld in de auto... maar om eerlijk te zijn, als het bloedheet was in de zon van Arizona, reed ik meestal gewoon in een andere auto

Zoals aorta zei, het dak zorgt ervoor dat de cabine luchtiger aanvoelt, en de functie zelf helpt om zonlicht en warmte te verminderen wanneer het donker is. Ik zet de donkerfunctie vaak uit als ik 's nachts rijd en zet hem aan als het super zonnig en warm is buiten. Natuurlijk, als de kap omlaag is, is het dak opgeborgen, dus dan wordt het niet gebruikt. Het is zeker geen goedkope optie, maar ik ben blij dat ik hem heb gekozen.
Al die tijd dacht ik dat de donkerfunctie zou helpen om het zonlicht te blokkeren... wow. Goed nieuws is dat ik toch te arm ben om deze optie te betalen. :)

Niiiiice en gefeliciteerd! De V12 moet episch zijn om te rijden, zelfs bij de snelheidslimiet. Voor mij voelt mijn 750S alsof hij de hele tijd gepusht wil worden. Het heeft me onlangs een flinke boete opgeleverd!😕 Ja, de duivel heeft me ertoe aangezet en het is niet mijn schuld!😁 Ik ben blij dat ik mijn R8 heb gehouden.

441 - 460 of 480 Posts