McLaren Life banner
21 - 40 of 452 Posts
Ja, op alle punten. Dat is blijkbaar de Mclarenkilla. Dat is mij verteld.😮
Op de weg zou een AWD, hybride, 5.5l flat plane crank twin turbo Corvette de 750S moeten doden. Moeilijk te verslaan. Kijk naar de SF90. Het is zo'n beetje een Amerikaanse "budget" SF90.
Dat gezegd hebbende, houdt de 750S zich nog steeds staande tegen de veel krachtigere AWD-geprefereerde SF90. En ik betwijfel of de ZR1 bijna 1000 pk heeft en waarschijnlijk evenveel, zo niet meer, zal wegen dan een SF90.
Gewoon mijn armchair berekeningen.

Houd er ook rekening mee dat de opvolger van de 750S een hybride V8TT zal zijn en ik ben er zeker van dat dit de benchmark zal resetten. Vooral als ze iets doen als een E-aangedreven vooras (godslasterlijk ja, maar op de weg is dat een grote hulp als je op deze vermogensniveaus komt).

Ik ben het er gewoon niet mee eens
Uw specificatie ziet er erg mooi uit. Een van de betere die ik heb gezien.

Natuurlijk zit schoonheid in het oog van de toeschouwer. Ik denk dat voor mij de C8 in die "uncanny valley" zit. Het is zo dichtbij om geweldig te zijn, maar net mis op een paar belangrijke plaatsen, wat het voor mij een beetje verpest. Maar ik ben blij dat je de jouwe leuk vindt.

Dat is een geweldige kleurencombinatie. Ik zag er vandaag een in een helderblauw die ook best prettig was om naar te kijken.
Het is ook een auto die niet goed fotografeert en er in het echt beter uitziet.

Een andere auto zoals die is de vernieuwde NSX. Hij is erg 'meh' op foto's, maar is heel bijzonder in het echt.

kun je je kont op wedden..

zr1's stellen nooit teleur.

Z06's ook niet echt. Zoveel waar voor je geld.
Ze leveren echt geweldig werk.

Ik kijk uit naar de C9. Ik denk dat de 'uncanny valley' die sommige mensen hier zien, is dat de auto een echt geweldige brug is in het ontwerp van de C7 naar een middenmotorversie ervan. Het bracht wat kunstmatigheid met zich mee, in het hoekige ontwerp om de verbinding te laten zien. Eentje die in de C9 heel erg kan worden gladgestreken en als zodanig wed ik dat het een veel organischer en holistischer ontwerp wordt.

Niet dat ik de C8 niet leuk vind. Ik denk dat het eruitziet als poep op foto's, maar in het echt ziet iedereen die ik zie er echt wel cool uit.

Ze doen echt geweldig werk.

Ik kijk uit naar de C9. Ik denk dat de 'uncanny valley' die sommige mensen hier zien, is dat de auto een echt geweldige brug is in het ontwerp van de C7 naar een middenmotorversie ervan. Het bracht wat kunstmatigheid met zich mee, in het hoekige ontwerp om de verbinding te laten zien. Eentje die in de C9 heel goed kan worden gladgestreken en als zodanig wed ik dat het een veel organischer en holistischer ontwerp wordt.

Niet dat ik de C8 niet leuk vind. Ik denk dat het eruitziet als poep op foto's, maar in het echt ziet iedereen die ik zie er echt cool uit.
Ik hoop echt dat je gelijk hebt over de C9. De C8 is waarschijnlijk de beste prijs-kwaliteitverhouding die er is. Laat een ontwerper de C9 er absoluut geweldig uit laten zien en kijk uit...

Ik heb gereden in een 2021 Porsche Turbo S & een 2021 720S. 650 lbs/ 300 kg gewichtsverschil was voelbaar op de weg & het circuit.
Ik heb gisteren voor de 5e keer met mijn 2022 Turbo S Lightweight op een zeer snel circuit gereden
Het is een zwaar stuk auto met geweldige acceleratie, remkracht en grip dankzij AWD
Zet de kracht echt op de weg bij het verlaten van de bochten. Makkelijk om snel te rijden
Had ik meer opwinding gehad als ik met een 720 of een van mijn McLarens had gereden?
Ja
Macs rijden zo veel als de sportraceauto's waar ik 11 jaar in heb geracet. Ze gaan moeiteloos waar je ze wilt hebben. Een 720 of 765 besturen is gewoon het beste / zo verdomd spannend om de opschakelingen te maken die zo snel komen
Veel plezier 😃

Ik ben verliefd op mijn Z06. Het is geweldig. Ik weet zeker dat de ZR1 dat ook zal zijn
De Z06 is mooi, maar de ZR1 wordt degene die je wilt bezitten. De twee problemen met de Z06 zijn het brandstofverbruik en de transmissie. Het brandstofverbruik is ronduit VERSCHRIKKELIJK. Er zit een koppelgat in de Z06 dat moeilijk te overwinnen is. Het is een soort ontwerpfout. Ik was bijvoorbeeld op het lange rechte stuk op VIR en ik kon niet uit de 5e versnelling komen (of misschien was het de 6e - het is al een paar maanden geleden dat ik daar reed). Het snelste wat ik kon gaan was ongeveer 155 mph omdat die versnelling te hoog was voor het beperkte koppel van de Z06 om het te overwinnen. Een McLaren, Ferrari, zelfs mijn C7 ZR1, doet gemakkelijk ruim 175 op dat rechte stuk. Ik heb daar veilig 185 gehaald. Ik vermoed dat ze de transmissie hebben ontworpen met de ZR1 in gedachten, waarbij de turbo's je naar de rode lijn en de volgende versnelling konden brengen, maar de Z06 kon het niet.

De Car and Driver Lightning laps gebruiken de Grand Course niet, die niet de volledige versie van dat rechte stuk bevat, maar normale mensen komen zelden op de Grand Course. De Full Course gebruikt het hele rechte stuk, waar deze ontwerpfout optreedt. Dat gezegd hebbende, de Z06 is nog steeds een geweldige auto. Overal elders op VIR was het absoluut heerlijk om te rijden, maar dat ene rechte stuk liet die zeer vreemde ontwerpfout zien. Het is ook geweldig om op bochtige bergwegen te rijden. Maar als je echt snel op het circuit wilt gaan, wordt de ZR1 de auto die je wilt bezitten en, dankzij de turbo's, zal hij je waarschijnlijk ook een veel beter brandstofverbruik geven.

Pas op voor de bouwkwaliteit.
Mijn C8 3LT Z51 heb ik na een paar maanden bezit verkocht.
Het tapijt scheurde/sneed af fabriek en was verschoven.
De vereiste garantiereparaties zouden 9-10 maanden duren voordat de dealer ze zou repareren.
Rotzooi op die onzin.
Ik heb er een paar weken geleden afstand van gedaan.

Niet te vergeten dat de auto werd afgeleverd met het 2e dakpaneel met twee chips, omdat het niet goed in de kofferbak was vastgezet.
Rotzooi!
Chevy nooit meer!

Pas op voor de bouwkwaliteit.
Mijn C8 3LT Z51 die ik na een paar maanden bezit verkocht.
Het tapijt scheurde/sneed op de een of andere manier in de fabriek en was verschoven.
De garantie reparaties zouden 9-10 maanden duren voordat de dealer ze zou repareren.
Rotzooi op die onzin.
Ben er een paar weken geleden vanaf gekomen.

Om nog maar te zwijgen van het feit dat de auto werd afgeleverd met het 2e dakpaneel met twee chips, omdat het niet goed in de kofferbak was vastgezet.
Rotzooi!
Chevy nooit meer!
FWIW Ik had een C8 en C8 Z06 en de Z06 is zeker beter gebouwd.

21 - 40 of 452 Posts