Maar bij de snelheden die het bereikt, heb je ook een Lorentztransformatie nodig om de baan te berekenen! 😂Traagheid en impuls zien alleen het gewicht.
Op de weg zou een AWD, hybride, 5.5l flat plane crank twin turbo Corvette de 750S moeten doden. Moeilijk te verslaan. Kijk naar de SF90. Het is zo'n beetje een Amerikaanse "budget" SF90.Ja, op alle punten. Dat is blijkbaar de Mclarenkilla. Dat is mij verteld.😮
Ik ben het er gewoon niet mee eensIk kan gewoon niet over de looks heenkomen. De C8 is zo'n rommelig ontwerp IMO.
Uw specificatie ziet er erg mooi uit. Een van de betere die ik heb gezien.Ik ben het er gewoon niet mee eens
Dat is een geweldige kleurencombinatie. Ik zag er vandaag een in een helderblauw die ook best prettig was om naar te kijken.Ik ben het er gewoon niet mee eens
Het is ook een auto die niet goed fotografeert en er in het echt beter uitziet.Dat is een geweldige kleurencombinatie. Ik zag er vandaag een in een helderblauw die ook best prettig was om naar te kijken.
Daar kun je vergif op innemen..Dit ding wordt een beest, wat het ook weegt.
Ze leveren echt geweldig werk.kun je je kont op wedden..
zr1's stellen nooit teleur.
Z06's ook niet echt. Zoveel waar voor je geld.
Wacht even?🤦♀️De corvettes blijven maar komen......
En het zal altijd maar weer een corvette zijn, want elke man en zijn hond heeft er wel een
Ik hoop echt dat je gelijk hebt over de C9. De C8 is waarschijnlijk de beste prijs-kwaliteitverhouding die er is. Laat een ontwerper de C9 er absoluut geweldig uit laten zien en kijk uit...Ze doen echt geweldig werk.
Ik kijk uit naar de C9. Ik denk dat de 'uncanny valley' die sommige mensen hier zien, is dat de auto een echt geweldige brug is in het ontwerp van de C7 naar een middenmotorversie ervan. Het bracht wat kunstmatigheid met zich mee, in het hoekige ontwerp om de verbinding te laten zien. Eentje die in de C9 heel goed kan worden gladgestreken en als zodanig wed ik dat het een veel organischer en holistischer ontwerp wordt.
Niet dat ik de C8 niet leuk vind. Ik denk dat het eruitziet als poep op foto's, maar in het echt ziet iedereen die ik zie er echt cool uit.
Terwijl hij ermee bezig is, laat de ontwerper de C9 wat gewicht verliezen!,,, Laat een ontwerper de C9 er absoluut geweldig uit laten zien en kijk uit...
If the prices are going up a carbon fiber chassis monocoque would be a good start, although with the volumes they make it might not be possible.While he's at it get the designer to have the C9 shed some weight!
Ik reed in een 2021 Porsche Turbo S & een 2021 720S. 650 lbs/ 300 kg gewichtsverschil was voelbaar op de weg & het circuit.Bestuur mijn Z06 en kijk of het gewicht iets is dat je bezighoudt. Je zult het te druk hebben met jezelf te vermaken.
Ik heb gisteren voor de 5e keer met mijn 2022 Turbo S Lightweight op een zeer snel circuit geredenIk heb gereden in een 2021 Porsche Turbo S & een 2021 720S. 650 lbs/ 300 kg gewichtsverschil was voelbaar op de weg & het circuit.
De Z06 is mooi, maar de ZR1 wordt degene die je wilt bezitten. De twee problemen met de Z06 zijn het brandstofverbruik en de transmissie. Het brandstofverbruik is ronduit VERSCHRIKKELIJK. Er zit een koppelgat in de Z06 dat moeilijk te overwinnen is. Het is een soort ontwerpfout. Ik was bijvoorbeeld op het lange rechte stuk op VIR en ik kon niet uit de 5e versnelling komen (of misschien was het de 6e - het is al een paar maanden geleden dat ik daar reed). Het snelste wat ik kon gaan was ongeveer 155 mph omdat die versnelling te hoog was voor het beperkte koppel van de Z06 om het te overwinnen. Een McLaren, Ferrari, zelfs mijn C7 ZR1, doet gemakkelijk ruim 175 op dat rechte stuk. Ik heb daar veilig 185 gehaald. Ik vermoed dat ze de transmissie hebben ontworpen met de ZR1 in gedachten, waarbij de turbo's je naar de rode lijn en de volgende versnelling konden brengen, maar de Z06 kon het niet.Ik ben verliefd op mijn Z06. Het is geweldig. Ik weet zeker dat de ZR1 dat ook zal zijn
Wat er nog meer gezegd kan worden, is dat sommige jongens gewoon van dikke sheila's houden ......Bestuur mijn Z06 en kijk of het gewicht je iets doet. Je zult het te druk hebben met jezelf vermaken.
100%. Ik heb nooit het juiste woord gevonden. Messy raakt de spijker op de kop. Coole iteratie. Maar moet getrommeld worden - om de scherpe randen, vleugels, luchtinlaten etc. te verwijderen. 😁Ik ben het er gewoon niet mee eens
Pas op voor de bouwkwaliteit.
FWIW Ik had een C8 en C8 Z06 en de Z06 is zeker beter gebouwd.Pas op voor de bouwkwaliteit.
Mijn C8 3LT Z51 die ik na een paar maanden bezit verkocht.
Het tapijt scheurde/sneed op de een of andere manier in de fabriek en was verschoven.
De garantie reparaties zouden 9-10 maanden duren voordat de dealer ze zou repareren.
Rotzooi op die onzin.
Ben er een paar weken geleden vanaf gekomen.
Om nog maar te zwijgen van het feit dat de auto werd afgeleverd met het 2e dakpaneel met twee chips, omdat het niet goed in de kofferbak was vastgezet.
Rotzooi!
Chevy nooit meer!