Lotus doet dat niet. Die verdomde SUV van hen weegt 2,5 ton plus.De nieuwe Z06 is 3.721 lb / 1.688 kg DIN. Voeg dubbele turbo's toe, meer aero (vast of actief? actief voegt gewicht toe) & misschien zelfs elektromotoren met AWD? De ZR1 zou de 3.965 lb / 1.798 kg E-Ray Coupe er mogelijk licht uit kunnen laten zien! Ik gok dat de nieuwe Z06 dicht in de buurt zal komen van de nieuwe Ford GTD. Ze worden beide ongeveer tegelijkertijd uitgebracht. Fabrikanten geven niet langer om gewicht.
De Z06 is mooi, maar de ZR1 wordt degene die je wilt bezitten. De twee problemen met de Z06 zijn het brandstofverbruik en de transmissie. Het brandstofverbruik is ronduit VERSCHRIKKELIJK. Er zit een koppelgat in de Z06 dat moeilijk te overwinnen is. Het is een soort ontwerpfout. Ik was bijvoorbeeld op het lange rechte stuk op VIR en ik kon niet uit de 5e versnelling komen (of misschien was het de 6e - het is al een paar maanden geleden dat ik daar reed). Het snelste wat ik kon gaan was ongeveer 155 mph omdat die versnelling te hoog was voor het beperkte koppel van de Z06 om het te overwinnen. Een McLaren, Ferrari, zelfs mijn C7 ZR1, doet gemakkelijk ruim 175 op dat rechte stuk. Ik heb daar veilig 185 gehaald. Ik vermoed dat ze de transmissie hebben ontworpen met de ZR1 in gedachten, waarbij de turbo's je naar de rode lijn en de volgende versnelling konden brengen, maar de Z06 kon het niet.Ik ben verliefd op mijn Z06. Het is geweldig. Ik weet zeker dat de ZR1 dat ook zal zijn
Ja op alle punten. Dat is blijkbaar de Mclarenkilla. Mij is het verteld.😮Zal er geen nieuwe top van de voedselketen zijn?
ZR1 wordt een twin turbo van hun mooie nieuwe NA-motor van de Z06, maar niet hybride.
Zora wordt de ZR1 plus hybride, en waarschijnlijk AWD?
Daar kun je vergif op innemen..Dit ding wordt een beest, wat het ook weegt.
Ik ben het er gewoon niet mee eensIk kan gewoon niet over de looks heenkomen. De C8 is zo'n rommelig ontwerp IMO.
Ik reed in een 2021 Porsche Turbo S & een 2021 720S. 650 lbs/ 300 kg gewichtsverschil was voelbaar op de weg & het circuit.Bestuur mijn Z06 en kijk of het gewicht iets is dat je bezighoudt. Je zult het te druk hebben met jezelf te vermaken.
Pas op voor de bouwkwaliteit.
FWIW Ik had een C8 en C8 Z06 en de Z06 is zeker beter gebouwd.Pas op voor de bouwkwaliteit.
Mijn C8 3LT Z51 die ik na een paar maanden bezit verkocht.
Het tapijt scheurde/sneed op de een of andere manier in de fabriek en was verschoven.
De garantie reparaties zouden 9-10 maanden duren voordat de dealer ze zou repareren.
Rotzooi op die onzin.
Ben er een paar weken geleden vanaf gekomen.
Om nog maar te zwijgen van het feit dat de auto werd afgeleverd met het 2e dakpaneel met twee chips, omdat het niet goed in de kofferbak was vastgezet.
Rotzooi!
Chevy nooit meer!
Ja, uw Welkom bij uw beoordeling.Nou, bekijk het eens goed.
Het tapijtprobleem openbaarde zich na ongeveer 2 maanden na aankoop.
Ik bekeek de foto's van de aankoopdag en op de een of andere manier slaagden ze erin het tapijt zo te persen dat men het probleem niet kon zien. Het tapijt was veel te kort afgesneden bij het middenpaneel en kwam eruit.
Ik gaf Chevy een kans, maar het pakte niet goed uit.
Ik had hoge verwachtingen, maar zoals gezegd, nooit meer.
Hoewel het nooit zou gebeuren met een ander merk dat ik heb gehad (Porsche, Mercedes, BMW, VW, Ford en Scion), zouden ze elk probleem binnen een week verhelpen als het zich voordoet. In volgorde van snelheid.
Beoordeling:
Chevy Cars: Troep
Chevy Service/Klantenservice: Troep
Ik ook.Ik neem er een als ik er een kan krijgen. Maar betaal geen ADM.
Als ze dit ding op 4k pond kunnen houden (ik weet het, nog steeds zwaar) wordt dit ding waanzinnig... Ik wil er een LOLOngelooflijke kracht. Wauw.
Hoe bevalt de F8 je? Ik ben goed bevriend met een gedecoreerde GT-coureur die later Ferrari-teamcoureur en merkambassadeur voor hen werd, hij verkocht zijn pista en kocht een Z06, ik heb erin gereden, ik denk op geen enkele manier dat het een waardeloos product is. Het is een geweldige auto die ver boven zijn gewichtsklasse presteertVerspil je geld niet aan een waardeloos Chevy-product.
McLaren of Ferrari exclusief voor mij ....