McLaren Life banner

De 750 is de beste supercar die je voor je geld kunt kopen, punt.

50K views 479 replies 76 participants last post by  howcarguy  
#1 ·
Een vriend van me wilde voor zijn 50e verjaardag een weeklange rally organiseren met 20 van zijn beste autofans. We begonnen de rally in LA, huurden Willow Springs voor een dag af en zodra we klaar waren in Willow, raceten we rechtstreeks van het circuit naar Vegas. Vervolgens brachten we de volgende 5 dagen in Vegas door met het rijden met trophy trucks in de woestijn, het maken van waanzinnige leuke ritten in al onze auto's, kleiduifschieten, kartracen, geweldige diners, kochten twee oude politiewagens Crown Vics en sloegen de *** uit ze in het midden van de woestijn, enz.

Ik besloot dat dit een goede trip zou zijn om de 750 in te rijden. In de afgelopen twee maanden heb ik er maar 130 mijl mee gereden. En vergeleken met de 765, leek het de betere keuze voor de week qua comfort. Het enige nadeel was het uitzoeken van welke kleding ik de hele week moest meenemen, aangezien ik geen katoen of denim kan dragen in mijn Alaskan White lederen Senna-stoelen lol.

Enkele van de auto's op de rally waren onder meer:
-Mijn 750
-Twee Heritage 2019 Ford GT's
-Vier 991.2 GT3rs's
-2020 GT500
-GT2rs
-Ferrari F12
-Turbo S
-Ferrari F8
- Een Eurocopter-helikopter die ons volgde.

Laten we beginnen bij Willow Springs, we hadden big willow helemaal voor onszelf gehuurd. De 750 is ONGELOOFLIJK rond big willow. De hele dag reed ik verreweg de meeste ronden van alle auto's. Waarschijnlijk dicht bij 25-30 ronden, en dat waren zeer zware ronden. De banden die ik gebruikte waren gewone P-Zeros. Ik wilde een paar Trofeo's of R888's rijden, maar we hadden een volle week rijden voor de boeg, dus we hadden een band nodig die de hele week mee zou gaan. Ik wist dat ik niet volledig kon aanvallen op P-Zeros, maar ik haalde er een paar rondetijden van 1:22 in. Wat best moeilijk is om te doen op gewone P-Zero's! Mijn hemel, de 750 is snel, haalde 170-175 mph aan het einde van het lange rechte stuk voor het remmen. Noem me gek, maar ik heb het gevoel dat de 750 dezelfde, zo niet snellere rondetijden kan neerzetten dan mijn 765LT. Ik wou dat mijn 765 er tegelijkertijd was, zodat ik de rondetijden kon vergelijken. De 750 is een droom op een circuit, het blies me helemaal weg.

Ook hield de 750 het geweldig qua betrouwbaarheid. Er was een GT3rs die zijn motor opblies en de F12 had een storing in de bedrading. Voor het geval iemand zich afvraagt wat een 991.2 GT3RS-motor kost, zijn offerte was $90.000 voor de motor en $20.000 voor de installatie. En de offerte voor de bedrading van de F12 was $27.000 voor de bedrading en $20.000 voor de installatie. De 750 sloeg geen slag over en was foutloos na 25-30 zware ronden.

We tankten vervolgens vol en gingen rechtstreeks van het circuit naar Vegas. We waren allemaal nog steeds erg enthousiast van het circuit, dus we waren vrij snel in Vegas, zoals je je kunt voorstellen haha. We rolden op dampen binnen en verbleven de hele week in het Wynn/Encore. De rest van de week was zo leuk. In totaal heb ik in een periode van 6 dagen ongeveer 900 mijl met de auto gereden. De 750 is zo goed dat het moeilijk uit te leggen is. Iedereen op de rally was weggeblazen door de auto. Twee van de GT3rs-eigenaren zijn bezig met het kopen van 750's, zoals we spreken, nadat ze de mijne de hele week hebben zien presteren. MSO heeft zo'n goed werk geleverd met mijn auto. Iedereen was helemaal van slag over de specificaties en hoe goed het uitpakte.

Kortom, ik dacht dat de 765 een geweldige auto was, en dat is het ook. maar de 750 neemt naar mijn mening de kroon. Het is moeilijk uit te leggen hoe goed hij werkelijk is. Hij is net zo snel als de 765, schakelt net zo goed, klinkt net zo goed, rijdt 100 keer soepeler in de comfortmodus, hij is beter gebouwd, mijn hemel, ik zou nog uren over deze auto kunnen doorgaan. Het is een blijvertje voor mij. Praat over een afscheid voor de laatste 7-serie Mclaren, het is ONGELOOFLIJK!!

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

#14 ·
Ik denk dat Porsche zichzelf uit de markt prijst met de GT-auto's. Met hun huidige prijzen heb je veel opties. Toen een nieuwe gt3 180k kostte, was het veel waar voor je geld. Een gt3rs is geen auto van 450k, punt.
Een paar problemen daarmee. GT3RS is eigenlijk een basis-MSRP van 250k. De markt drijft het naar 450k. Maar ik ben het er wel mee eens dat Porsche een serieus probleem heeft met hun huidige prijzen. De bubbel kan uiteindelijk barsten en het zal niet mooi zijn. Een basis Carrera is nu 150k, wat gek is.

#15 · (Edited)
Goed gelezen! Ik ben nieuw op dit forum en nieuw bij McLaren. Vorige week heb ik een impulsaankoop gedaan en een gloednieuwe 750S mee naar huis genomen! Ik heb McLaren altijd al bewonderd, maar de betrouwbaarheidsproblemen hielden me weg. Ik ben niet trouw aan één merk, maar als ik mezelf zou moeten categoriseren, ben ik een VAG-man geweest (911, R8, Porsche SUV's) en heb ik een paar bimmers gehad. Ik was op zoek naar een nieuw speeltje in de trant van iets tussen de GT3RS en TTS. Na wat rond te hebben gehangen, besloot ik McLaren een kans te geven. En zie, ik was helemaal verkocht na één proefrit! Ik heb nog nooit zoiets als de 750S gereden. Ik hou van auto's met een dubbele persoonlijkheid en de 750S is de perfecte supercar IMHO. Het is de ultieme Dr. Jekyll-Mr. Hyde supercar, waarbij Mr. Hyde het dominante karakter is. :) Gelukkig stond er een zeer mooi geconfigureerde 750S in mijn favoriete kleur (Papaya Spark) op het terrein en de rest is geschiedenis. Ik kijk ernaar uit om veel van jullie te leren en een bijdragend lid te worden!

#33 ·
Goed gelezen! Ik ben nieuw op dit forum en nieuw bij McLaren. Vorige week heb ik een impulsaankoop gedaan en een gloednieuwe 750S mee naar huis genomen! Ik heb McLaren altijd al bewonderd, maar de betrouwbaarheidsproblemen hielden me weg. Ik ben niet trouw aan één merk, maar als ik mezelf zou moeten categoriseren, ben ik een VAG-man geweest (911, R8, Porsche SUV's) en heb ik een paar bimmers gehad.
Ik was op zoek naar een nieuw speeltje in de trant van iets tussen de GT3RS en TTS. Na wat rond te hebben gezocht, besloot ik McLaren een kans te geven. En zie, ik was helemaal verkocht na één proefrit! Ik heb nog nooit zoiets als de 750S gereden. Ik hou van auto's met een dubbele persoonlijkheid en de 750S is de perfecte supercar IMHO. Het is de ultieme Dr. Jekyll-Mr. Hyde supercar, waarbij Mr. Hyde het dominante karakter is. :) Gelukkig stond er een zeer mooi geconfigureerde 750S in mijn favoriete kleur (Papaya Spark) op het terrein en de rest is geschiedenis.
Ik kijk ernaar uit om veel van jullie te leren en een bijdragend lid te worden!
View attachment 246683
View attachment 246684
Gefeliciteerd! Is het een '24 of '25? Mijn '25 is aangekomen in New Port, maar wordt vastgehouden in afwachting van een software-update van McLaren over een probleem met het willekeurig veranderen van het volume van de luidspreker.

#20 · (Edited)
Geweldig verhaal over wat leek op een ultieme reis!

Oh, en @Nu2Mac je bent officieel mijn held! Als iemand die misschien 5 jaar heeft gewacht, rondgehangen en gedroomd heeft, moet ik de impuls aankoop enorm prijzen! Ga ervoor, man!! 😎
Ha ha. Ik heb altijd al bewondering gehad voor McLarens. Elke keer als mijn vrouw er een op de weg zag, merkte ze op hoe cool hij eruitzag en ze is niet eens een autoliefhebber! Na de aankoop van mijn eerste McLaren, heb ik andere liefhebbers verteld om de 750S niet te testen, tenzij ze hun hele speelgoedfonds in een oogwenk willen uitgeven.😆
@Nu2Mac Gefeliciteerd! Welke dealer is dat? Het ziet er echt mooi uit
Ja, de Newport Beach-dealer die zich in Irvine bevindt. Dezelfde eigenaar bezit de colocated Bugatti- en Lambo-dealers. Het is de ultieme speelgoedwinkel!

#27 ·
Geweldig verhaal en zo blij dat je geniet van de 750 @06viper !! @Nu2Mac gefeliciteerd dat is een prachtige auto, en Mac Newport is een geweldige dealer om deel van uit te maken. Blijf betrokken bij hun personeel - de evenementen zijn geweldig!

Nu draai ik gewoon in mijn bureaustoel en chant: "Ik hoef niet te upgraden... Ik hoef niet te upgraden... Ik hoef niet te upgraden..." voor een uurtje of zo 🤣

#29 ·
Geweldig verhaal en zo blij dat je geniet van de 750 @06viper !! @Nu2Mac gefeliciteerd, dat is een prachtige auto, en Mac Newport is een geweldige dealer om deel van uit te maken. Blijf betrokken bij hun personeel - de evenementen zijn geweldig!

Nu draai ik gewoon in mijn bureaustoel en chant: "Ik hoef niet te upgraden... Ik hoef niet te upgraden... Ik hoef niet te upgraden..." voor een uurtje of zo 🤣
Bedankt! Omdat dit mijn eerste McLaren is, kan ik niet zeggen of de 750S het geld waard is om te upgraden. Uit mijn beperkte interacties met 720S-eigenaren lijken ze er allemaal tevreden mee te zijn. Als ik een 720S had, zou ik persoonlijk geen extra geld betalen om te upgraden naar een 750S. Ik ben geen grote fan van waar de toekomst van auto's naartoe gaat (hybridisatie), maar ik begin er langzaam aan te wennen... het sleutelwoord is "langzaam".😀 Zoals het gezegde luidt: "verander of sterf", toch!? Misschien wordt de volgende 7xxS een hybride en ik kan me voorstellen dat het een monster wordt! Iemand moet de 296 GTB verslaan. Ik hoop alleen dat het geen plug-in is zoals de Artura. Spannende tijden liggen in het verschiet!