McLaren Life banner
21 - 40 of 232 Posts
Okay, I spoke to the wife and I'm allowed to buy one at full price :)
Als je met je vrouw moest onderhandelen over de servicedocumenten, kan ik me niet voorstellen wat je allemaal hebt moeten doorstaan om de auto te krijgen.

:D

-Jamie.

Als je met je vrouw moest onderhandelen over de servicedocumenten, kan ik me niet voorstellen wat je allemaal hebt moeten doormaken om de auto te krijgen.

:D

-Jamie.
Ja Jamie, het is een ongemakkelijk verhaal. Om een lang verhaal kort te maken, ze is een dame die daadwerkelijk zegt wat ze bedoelt [nu] nadat ik het verkeerd begreep toen ze zei "koop wat je ook maar wilt".... LOL

...hoe dan ook, ze heeft het servicehandboek voor me gekocht, dus het kan niet allemaal slecht zijn. :)

Ja Jamie, het is een ongemakkelijk verhaal. Om een lang verhaal kort te maken, ze is een dame die daadwerkelijk zegt wat ze bedoelt [nu] nadat ik het verkeerd begreep toen ze zei "koop wat de F**K je wilt".... LOL

...anyway ze kocht het servicehandboek voor me dus het kan niet allemaal slecht zijn. :)
Ha! Ik heb geprofiteerd van vergelijkbare "misverstanden" en ik heb de duidelijkheid en specificiteit van daaropvolgende opmerkingen veel... directer gevonden.

Maar ik kan ook niet klagen, mijn vriendin was een grote fan van de 570s en houdt echt van de 12c dus ik heb niet veel te vechten op dat front.

-Jamie.

Oké, ik heb mijn "servicehandleiding" ontvangen en ben de inhoud aan het bekijken. Na mijn eerste indrukken wilde ik gewoon posten en zeggen hoe onder de indruk ik ben van dit boek dat Valentin heeft samengesteld, en hem bedanken voor zijn inspanning.

Top Job Valentin! Veel geweldige uitleg, foto's en informatie die tot nu toe alleen beschikbaar was binnen de clandestiene innerlijke hub.

:):)

Nogmaals bedankt, F

d.w.z. als je niet weet wat je doet, leer dan niet op je McLaren. :D
Ik koop er een van als iemand mij $500 geeft om hun McLaren te onderhouden.

PS geen garantie impliciet of gegeven.

Wordt het geleverd met een gratis auto waarop ik kan oefenen?

MP4-12C Servicemanual

Ik wil graag een exemplaar van uw servicemanual kopen.
Ik heb net een nieuwe 650S gekocht, maar ik begrijp dat de mechaniek in principe hetzelfde is. Stuur me instructies om te bestellen naar mijn e-mailadres.

Jwester
e-mail: jwester@mcrmail.org

Ik heb mijn handleiding niet ontvangen, noch mijn 650S of mijn P1 - vreemd, want ik heb alle deksels van mijn ontbijtgranen verzameld.

21 - 40 of 232 Posts