McLaren Life banner

Lamborghini Revuelto

50K views 219 replies 35 participants last post by  VenomF5  
#1 ·
De langverwachte opvolger van de Aventador wordt officieel onthuld in maart 2023.
Image
Image

Geruchten:
  • VIP Preview is al sinds begin december begonnen.
  • Codenaam LB744.
  • Nieuwe V12-motor tot 850 pk zonder ondersteuning van het hybride systeem.
  • Gecombineerd vermogen van ongeveer 1050 pk.
  • Geen glazen motorkappen.
  • Bevat een gewicht van 1650 kg droog.
  • De achterdiffuser en lichten doen denken aan de stijl van de Centenario.
  • De voorkant neemt de lijnen van de Sian over.
  • Versnellingsbak met dubbele koppeling.
  • Basisprijs onder de $600K.
  • Scherm voor de passagiersstoel.

#4 ·
Ik duim dat AM de Valhalla kan maken met het geclaimde ~3650lb natgewicht. Als ze dat kunnen, en ze halen de 1000+ gecombineerde pk's, dan zou het best gaaf moeten zijn.

Ik ben in het verleden nooit zo enthousiast geweest over de Aventador, maar een V12 met meer dan 1000 gecombineerde pk's en als het geen totale varkensstal is, zou het ook best interessant kunnen zijn.

#9 ·
zeker meer dan 4000 pond.... we mochten er niet in zitten... Ik heb gehoord dat het ruimer is...
Hopen we het voor Lambo... de Aventador is bijna onbestuurbaar voor mensen langer dan 1,85 m.

#27 ·

Deze man is een serieus getalenteerde digitale kunstenaar. Uiteraard onofficieel, maar het krijgt aandacht!
Ik denk dat als dat de SVJ/track-versie zou worden, het prima zou zijn voor wat het is. Maar de basis aventador (vooral de spider met zijn juweelachtige achterglas) is erg schoon en netjes. Niet allemaal volgepompt met steroïden met ventilatieopeningen/vleugels, en ik geef de voorkeur aan die look. Voor degenen die van de track-look houden, zullen ze dit denk ik leuk vinden. Te druk voor mijn smaak, maar het is geen slechte richting. Het zal interessant zijn om te zien wat de uiteindelijke basisversie zal zijn. Ik ben enthousiast voor Lambo en hoop dat ze geweldig werk zullen leveren.

#46 ·
Ik moet er een in het echt zien, want ik kan niet beslissen of het oké is of niet, qua design 🤷‍♂️
Nou, ik herinner me nog dat ik de 765LT volgde zoals we die nu kennen~

Mule note canards en lip spolier!
Image

Toen waren er "renderings"~
Image

Vraag alsjeblieft niet waar ik dat vandaan heb, ik kan het me niet herinneren! LOL!

Punt is dat het eindproduct over het algemeen niet in een prototype-formaat voor de pre-productie wordt getoond, zodat mensen het kunnen fotograferen, en de "renderings" kunnen misleidend onnauwkeurig zijn. Dus ik, ik zal zeker wat dingen delen, maar ik wacht op de definitieve onthulling.🙂