WAT ALS ... ?
Interessant dat ze nog niets op hun sociale media-accounts hebben gepost, maar deze afbeelding staat wel op hun website.WAT ALS ... ?
View attachment 206672
Ik denk dat je verrast zult zijn.Het zou fijn zijn als het zo was, maar hoogstwaarschijnlijk wordt het gewoon weer een bodykit van 7 miljoen dollar...
We zullen zien wat hij kan op een smaller circuit. Ik herinner me dat de 12C sneller was dan de Veyron op de TG-track.0,67 kg per pk is enorm... de auto heeft een betere gewicht-vermogenverhouding dan een Formule 1-auto, denk ik.
Klinkt voor mij als de W16.Nieuwe video van het testen van de auto. Je kunt het aan het einde horen, maar het klinkt voor mij niet als de 8.0l W16.
Ja, het is nog steeds AWD.Te oordelen naar de eerste indrukken, denk ik niet dat hij de downforce van een ID.R of een 919 Evo maakt (waarschijnlijk niet eens een normale 919), maar die vermogen-gewichtsverhouding is gewoonweg belachelijk. Ik ben erg benieuwd of hij nog steeds AWD heeft of niet
Bugatti moet tot 30 bestellingen voor de auto hebben aangenomen om te worden geaccepteerd voor productie. Ik mag niet zeggen hoeveel het kost, maar ja, het is heel, heel, heel hoog.Ik vind het concept leuk. Die naam echter - een beetje te dicht bij Collide! Ik vermoed dat ik het niet kan betalen![]()
Ondanks dat ik er geen kan betalen, zal ik er nu zeker geen bestellen, aangezien hun ingenieurs ofwel de controle over de marketing zijn kwijtgeraakt (een veelvoorkomend probleem!) of de basisprincipes van de natuurkunde niet begrijpen."Om een optimale smering te bereiken, zelfs onder extreem hoge centrifugale krachten, zijn het oliecircuit, de oliedruk, de terugslagkleppen, de schotten, de olietanks, de olieopslagtanks en het pompontwerp van de dry-sump-smering geoptimaliseerd."
? Misschien als het een waterstofbrandstofcel isHoe groot is de gastank? Ik denk dat we die vraag de komende jaren niet meer zullen stellen.
Het zou een Stingray, Pegasus of een Stratotanker nodig kunnen hebben om te tanken.
Brutaal. Ik vind het leuk
Nee, de auto zal niet legaal op de weg zijn, maar zoals ik hierboven al zei, heeft Bugatti plannen voor dit model waarover ik op dit moment niet vrijuit kan spreken.Geweldig stukje techniek en ik prijs Bugatti voor hun inspanningen. MAAR... ik wou dat het een auto was die op de weg legaal was.
Of misschien zal dat uiteindelijk wel zo zijn? Ik vermoed dat als het zo zou worden ontworpen en uitgerust met een set van Michelin's beste banden (hulp bij het ontwikkelen van wegbanden) die bij deze auto passen, Bugatti een rij klanten zou hebben met blanco cheques in de hand, klaar om de auto in ontvangst te nemen die voor een tijdje de recordhouder zou zijn voor de productieauto.