Heeft iemand andere aanbevelingen voor "interessante" grijstinten als storm te effen is?
Ik denk dat @Dash de man is met wie je wilt praten.Wauw, het ziet er veel complexer uit dan ik had verwacht, wat een goede zaak is. Ik wil een kleur die niet contrasteert met het palladium, waardoor de auto een meer samenhangende uitstraling krijgt. Ik wil ook een elegante look met een kleur die de lijnen beter laat zien dan zwart (en de verschillende varianten daarvan, die bepaalde lichtomstandigheden nodig hebben om op te vallen). Ik overweeg ook een luxe interieur zoals areia (luxueus design 5) in tegenstelling tot een van de alcantara sportinterieurs. Om de elegante look af te maken, waarschijnlijk zilveren gesmede wielen houden.
Meningen??
Ik geloof dat McLaren Boston een gloednieuwe chicane grijze 570 te koop heeftDie chicane grijze 570 op die flickr-pagina is prachtig. Dat polarisblauw ook.
Ik hou erg van stormgrijs/grijs. Ik heb een paar versies besteld en het verkoopt goed, of het nu gele, rode of oranje accenten heeft.
Ik heb ook een paar auto's op maat besteld in verschillende andere (tinten) grijs.
de metallic grijstinten hebben de neiging om verschillende kleuren te hebben en ik categoriseer ze als volgt:
zilver/zwarte tint - Porsche vulkaangrijs, zeehondgrijs, sarthe grijs, zenith zwart, onyx zwart
groene tint - Stormgrijs,
brons/bruine tint - Porsche agaatgrijs, Blade Silver, vuurzwart
blauwe tint - flintgrau (PTS), Saros (nieuwe 720 kleur),
grijs non-metallics, ik verwijs naar als
Verzadigd: Porsche grafietgrijs, keramisch grijs
Ontverzadigd: Chicane Grey
dan, een verdere afbakening:
textuur:
romig metallic: kleine, gelijkmatig verdeelde vlokken - cerulean blauw, silica wit, vulkaan geel, tarocco oranje
korrelig metallic: ruwe, grove vlokken van verschillende afmetingen - supernova zilver, burton blauw, vuurzwart, vulkaan oranje, vulkaan rood