McLaren Life banner
21 - 40 of 84 Posts
Wow !! Ja, het komt uit Scottsdale! Wat een geweldige specificatie is uw 765LT, geweldig !!
Bedankt voor het delen van de informatie. Ja, ik heb zeker wat initiële aarzeling of ik onder de 5000 tpm vol gas geef, vooral vanuit stilstand. Geen motorlampjes en de auto scheurt als de turbo's aanslaan. Ik heb de 765 van mijn vriend gereden en ik zou zeggen dat het vermogen vergelijkbaar is. Ik was alleen niet zeker van de vertraging.
Bedankt. Nu heb je wat geschiedenis over de kleur.

De jongens uit Scottsdale zijn goede jongens. Als er een probleem is, zullen ze het aanpakken. Als je lokaal in de stad bent, laat het me weten - ik kan contact leggen.

View attachment 255390
View attachment 255389
View attachment 255387
Dit is mijn originele 765 Spider- Dove Spark met blauw interieur. Kijk hoe de blauwe flake het blauwe interieur aanvult.
View attachment 255388
View attachment 255386
View attachment 255384
View attachment 255385
WOW! Dat is onwerkelijk. Wat een absolute schoonheid.

Heb je een soort van artistieke achtergrond? Je hebt ons nu een paar kleuren laten zien die echt geweldig zijn. Ik heb geen artistiek bot in mijn lichaam en ben gewoon verbijsterd als ik dit soort combinaties zie. Niet alleen vloeit alles zo goed in elkaar over, maar het grijs met een vleugje blauwe flake(?) is, ik weet het niet, misschien mijn favoriet nu ik het gezien heb. Dat en @aorta blauwe cf dude.

Dit komt van een kerel die zijn vorige 7 auto's zwart/zwart heeft gespecificeerd om je een idee te geven van hoe mijn hersenen werken.

Bedankt voor het nemen van de tijd om de achtergrond en foto's te delen. Wat een geweldige kleur en verhaal achter je auto en nu ook die van OP's 750. Ik hou ervan

WOW! Dat is echt ongelooflijk. Wat een absolute schoonheid.

Heb je een soort van artistieke achtergrond? Je hebt ons nu een paar kleuren laten zien die echt verbazingwekkend zijn. Ik heb geen artistiek bot in mijn lichaam en ben gewoon overweldigd als ik zulke combinaties zie. Niet alleen vloeit alles zo goed, maar het grijs met een vleugje blauwe spikkels (?) is, ik weet het niet, misschien mijn favoriet nu ik het gezien heb. Dat en @aorta blauw cf.

Dit komt van een kerel die zijn vorige 7 auto's zwart/zwart heeft gespecificeerd om je een idee te geven van hoe mijn hersenen werken.

Dank je wel voor de tijd die je hebt genomen om de achtergrond en foto's te delen. Wat een geweldige kleur en verhaal achter je auto en nu ook de 750 van de OP. Hou ervan
Ik waardeer het zeer. Ik heb geen enkele artistieke achtergrond, hoewel mijn dochter een kunstenares is, dus misschien heb ik wel verborgen artistieke botten in mijn lichaam?

Ik hou er gewoon van om dingen te ontwerpen. Ik denk dat ik een goed oog heb voor kleur en congruentie. Ik vind het leuk als dingen bij elkaar passen en vloeiend zijn. Heb Ferraris, Porsches gespecificeerd en mijn favoriet is duidelijk McLaren. We hebben twee MSO-kleuren gedaan - de eerste is Dove Spark hierboven - oorspronkelijk had ik de naam Paradise Gray aangevraagd omdat we in Paradise Valley wonen, maar MSO koos de naam Dove Spark omdat deze dezelfde vlokken heeft als Papaya Spark.

De tweede kleur was mijn 750 Meena Maroon - genoemd naar mijn vrouw. We deden een vervaagde carbon motorkap en vleugel met Meena Maroon die de hele auto bedekte. Het is geweldig geworden en ik hou van de kleur.

Het is een leuk proces. Ik geniet er enorm van. en bedankt voor de complimenten.

Ik heb al twee McLarens gehad, maar het is alweer een tijdje geleden. Mijn laatste was een 720S uit 2018. Ik heb Ferrari's gehad, waarvan de laatste een F8 was, Lamborghini's, waarvan de laatste een Performante was, en vele andere auto's. Ik begrijp het verschil tussen een bijna onmiddellijke gasrespons in een NA-motor zoals mijn GT3 versus geforceerde inductie. Ik vroeg me af of dit "lag" normaal is, of het beter wordt na het inrijden of dat ik mogelijk een probleem heb.
Bedankt
Nogmaals, geen lag. De gasrespons van een NA-motor hangt af van de koppelkromme, net als bij een turbomotor, het hangt ervan af hoeveel koppel hij levert bij 2000 tpm. Porsche motoren hebben de neiging om veel koppel bij lage toerentallen te hebben en voelen daardoor beter aan als je gas geeft. Vergelijk het met iets als een Honda S2000, die erg traag aanvoelt totdat je hem voluit toert.

@Michaelj Ja, ik zie waar je dochter het vandaan heeft. Of misschien heeft ze het je op een dag doorgegeven :) Het huis ziet er ook erg mooi uit! Ik weet niet zeker wat je inbreng daarin is, maar ik weet zeker dat je geen passieve passagier was. Het voelt niet zo lang geleden dat je voortgangsupdates deelde op FChat... Bedankt nogmaals voor het delen, en ik kijk uit naar welke kleur je hierna ook maakt.

@howcarguy Als je besluit deze auto te verkopen, laat het me dan alsjeblieft eerst via PM weten als je het je herinnert.

@Michaelj Ja, ik kan zien waar je dochter het vandaan heeft. Of misschien heeft ze het je op een dag doorgegeven :)
Het huis ziet er ook erg mooi uit! Ik weet niet zeker wat je inbreng daarin was, maar ik weet zeker dat je geen passieve passagier was. Het voelt niet zo lang geleden dat je voortgangsupdates deelde op FChat... Bedankt nogmaals voor het delen, en ik kijk uit naar welke kleur je ook volgende keer maakt.
Het huis was een enorm project dat meer dan 3 jaar bouw in beslag nam. Super blij met ons huis en de enige reden dat we het bouwden, was om een betere garage te hebben. lol. Waardeer de aardige woorden.

Discussion starter · #30 ·
OP - kunt u alstublieft bevestigen in welke modus u de auto rijdt?
Ik heb de auto gereden in comfort, sport en track met en zonder handmatige en dynamische modus. Het lijkt alleen vertraging te hebben als ik het bij lage toeren vol intrapt. Anders komt het vermogen sterk op. Ik ga proberen hem te lanceren zodra ik er een paar honderd kilometer meer op heb. Over het algemeen is het een geweldige auto !!!

Discussion starter · #31 ·
@howcarguy Als je besluit deze auto te verkopen, laat het me dan alsjeblieft eerst via PM weten als je het je herinnert.

@Michaelj Ja, ik kan zien waar je dochter het vandaan heeft. Of misschien heeft ze het je op een dag doorgegeven :)
Het huis ziet er ook erg mooi uit! Ik weet niet zeker hoe betrokken je daarbij was, maar ik weet zeker dat je geen passieve passagier was. Het voelt niet zo lang geleden dat je voortgangsupdates deelde op FChat... Bedankt nogmaals voor het delen, en ik kijk uit naar welke kleur je ook volgende keer maakt.
Ik heb de auto pas twee weken geleden gekregen en tot nu toe vind ik hem erg leuk. Als ik besluit hem te verkopen, laat ik het je zeker weten, maar op dit moment zit het niet in mijn directe plannen.

Discussion starter · #32 ·
Dank je. Nu heb je wat geschiedenis over de kleur.

De jongens van Scottsdale zijn goede jongens. Als er een probleem is, zullen ze het aanpakken. Als je lokaal in de stad bent, laat het me weten - kan verbinden.
Ik ben het ermee eens dat de jongens van Scottsdale echt goede mensen zijn. Helaas ben ik niet lokaal (uit Michigan), maar de volgende keer dat ik in Arizona ben, laat ik het je zeker weten. Bedankt voor de achtergrondinformatie en geweldig werk met de mso-kleur!!!

Discussion starter · #33 ·
Ik waardeer het zeer. Heb geen enkele artistieke achtergrond, hoewel mijn dochter een kunstenares is, dus misschien heb ik wel verborgen artistieke botten in mijn lichaam?

Ik hou er gewoon van om dingen te ontwerpen. Ik denk dat ik een goed gevoel heb voor kleur en congruentie. Ik vind het fijn als dingen bij elkaar passen en vloeiend zijn. Heb Ferraris, Porsches gespecificeerd en mijn favoriet is uiteraard McLaren. We hebben twee MSO-kleuren gedaan – de eerste is Dove Spark hierboven – oorspronkelijk had ik de naam Paradise Gray aangevraagd, aangezien we in Paradise Valley wonen, maar MSO koos de naam Dove Spark omdat deze dezelfde vlokken heeft als Papaya Spark.

De tweede kleur was mijn 750 Meena Maroon – vernoemd naar mijn vrouw. We deden een vervaagde carbon motorkap en vleugel met Meena Maroon die de hele auto bedekte. Het is geweldig geworden en ik hou van de kleur.

Het is een leuk proces. Ik geniet er enorm van. en bedankt voor de complimenten.
absoluut zieke kleur!! Meena Maroon is geweldig! Zo cool dat McLaren ons de vrijheid geeft om te bouwen wat we willen, in tegenstelling tot zoveel andere fabrikanten…

Alleen auto's met nul vertraging zijn
Een EV. Heb dat voor je gefixt. Als Plaid-eigenaar is alles vanuit een relatief oogpunt traag.

Maar serieus, de 720/750/765 hebben een beetje vertraging bij lage toeren totdat de turbo inschakelt. De auto beweegt, maar wordt pas echt wakker boven de 3.000 toeren.

Discussion starter · #35 ·
een EV. Heb dat voor je gefixt. Als Plaid-eigenaar is alles vanuit een relatief oogpunt traag.

Alle gekheid op een stokje, de 720/750/765 hebben een beetje een lage turbodrempel totdat de turbo inschakelt. De auto beweegt wel, maar komt pas echt tot leven boven de 3.000 toeren.
Ik bezat een Plaid. Tal van lineaire koppel en geen enkele vertraging die ik heb opgemerkt. Nogmaals, ik probeer de McLaren niet te vergelijken met een EV, ik wilde alleen een indicatie krijgen van wat normaal was.

Het hangt ervan af wat je gewend bent. Voordat ik een Ferrari 488 en 750S kreeg, reed ik in een Jaguar XKR uit 2014 met een standaard supercharger, ongeveer 490 lbs koppel en 510 pk. Het koppel kwam onmiddellijk op, en laag in de toeren, 2.000. Vergeleken met de turbo 488 en 750S, zette de Jaguar je onmiddellijk terug in de stoel, alleen al door het gaspedaal aan te raken. Dit mis ik in de 488 en 750S. De prestaties van de 488 en 750S zijn echter verder niet te evenaren.

een EV. Heb dat voor je gefixt. Als Plaid-eigenaar is alles vanuit een relatief oogpunt traag.

Alle gekheid op een stokje, de 720/750/765 hebben een beetje vertraging in het lage toerentalbereik totdat de turbo inschakelt. De auto beweegt, maar wordt pas echt wakker boven de 3.000 toeren.
Ja, mijn na BRZ is hetzelfde. Zelfs in de eerste versnelling is er 'vertraging' bij lage toeren.

@Michaelj, je zou kleuren voor McLaren moeten ontwikkelen. Ik ben absoluut dol op je Maroon en de Dove Spark is ook van een ander niveau. Vroeger stelde ik me iets soortgelijks voor dat ik wilde voor een oude Z28-build, maar kon niets vinden dat in de buurt kwam van wat ik me voorstelde. Ik denk dat je Meena Maroon de juiste snaar raakt.

Het hangt ervan af wat je gewend bent. Voordat ik een Ferrari 488 en 750S kreeg, reed ik een Jaguar XKR uit 2014 met een standaard supercharger, ongeveer 490 lbs koppel en 510 pk. Het koppel kwam onmiddellijk op en bij lage toerentallen, 2.000. Vergeleken met de turbo 488 en 750S, zette de Jaguar je onmiddellijk terug in de stoel, alleen al door het gaspedaal aan te tikken. Dit mis ik in de 488 en 750S. De prestaties van de 488 en 750S zijn echter verder niet te evenaren.
Yup, het is vrijwel hoe de aandrijflijn is geoptimaliseerd. Ik zeg niet dat de turbo's "groot" zijn in de McLaren-auto's, maar ze gedragen zich als een "big turbo"-auto. Niet veel onderin, redelijk middenbereik, en holy crap top-end. De meeste OEM's gaan voor die low-end grunt omdat het grote publiek het meestal niet leuk vindt om de toerentallen van hun auto's op te voeren en ze kunnen zeggen WOW kijk eens naar die schop in de kont als ik nauwelijks op het gaspedaal trap. De meeste OEM turboauto's en zelfs SC-auto's hebben low-end oomph, een oké middenbereik, en gewoon een zacht plateau van vermogen bovenaan, omdat de kleine turbo's of de efficiëntie van de blower er gewoon niet zijn om zinvolle lucht te duwen.

21 - 40 of 84 Posts