Mijn 750S is gearriveerd na 1 jaar en 10 dagen na bestelling. McLaren San Francisco was fantastisch gedurende het hele proces.
Unmacs had de afgelopen 2 dagen een paar klappers, ik ga niet liegenDe auto zag er geweldig uit toen ik er gisteren even langsging. Ik kwam Alex tegen bij de dealer en bekeek zijn auto en had ook een leuk gesprek met hem.
Ik rijd zelden met een Mac naar de dealer (110 mijl heen en terug en ik zit in het leaseplan van 2.500 mijl/jaar en dat alles). Ik ben niet rijk genoeg om een auto te kopen, in te vliegen en 1.500 mijl naar huis te rijden zoals iedereen op dit forum 🤡🔪🙀.
Fwiw; We kozen alle 3 dezelfde wielen, maar we hebben alle 3 verschillende afwerkingen.
Wat was uw adviesprijs? BedanktIk heb de mijne pas 2 weken geleden gekregen, geen MSO en ik kon het CF-stuur krijgen.
Spectaculaire specificatie! Geniet ervan in goede gezondheid💪🏽!
478 CADWat was uw adviesprijs? Bedankt
Tumbleweed!Mijn 750S is gearriveerd na 1 jaar en 10 dagen na bestelling. McLaren San Francisco was fantastisch tijdens het hele proces.
View attachment 240190
View attachment 240189
View attachment 240188
View attachment 240187
View attachment 240186
Interessant. Ik vraag me af hoeveel andere mensen uit een 765LT stappen en in een 750S stappen.Leuke specificatie! Mijn witte spider wordt dinsdag geleverd, kan niet wachten. Dus vaarwel 765, hallo 750!
Dit heeft me erg beziggehouden, aangezien ik van een non-LT naar een LT ga. Ik begrijp nu waarom sommige 765-rijders praten over de opwinding en het gevoel van gelegenheid als je erin rijdt, maar ik vraag me af of de LT uiteindelijk niet te veel wordt en sommige mensen weer een afgeslankte versie willen.Interessant. Ik vraag me af hoeveel andere mensen uit een 765LT stappen en in een 750S stappen.
De 750S spider die ik heb is zo luxueus dat mijn 720S coupé die ik in mijn stal heb rauw aanvoelt. Stel je voor dat je de 765LT krijgt?Dit heeft me veel beziggehouden toen ik van een non-LT naar een LT ging. Ik begrijp nu waarom sommige van de 765-rijders praten over de opwinding en het gevoel van de gelegenheid als je erin rijdt, maar ik kan me niet voorstellen dat de LT uiteindelijk te veel wordt en sommige mensen misschien weer een teruggeschroefde versie willen.
Matt's McLaren - de kleur is Azores Orange. Het is een metallic. McLaren Orange is veel lichter. De metallic versie van McLaren Orange heet Papaya Spark. Ik vind dat McLarens oranje moeten zijn. Mijn Porsches waren zilver.Tumbleweed!
Klassiek McLaren Orange, zie ik wat parelmoer?
Een vriend van me heeft een 720s in een vergelijkbare, zo niet identieke kleur.
Ik heb een 720s in ICE SILVER 🧊❄🥶🏎
Het logo lijkt reflecterend.Het modelaanduidingsembleem is plat en verandert van kleur als je vanuit verschillende hoeken kijkt. View attachment 240535
Ik wou dat het allemaal 750S was. Ik geloof dat het alleen MSO is.Is dit MSO-specificatie of allemaal 750?
Heb je het gewichtsverschil al kunnen detecteren?? 😂De elektroform-badges op de aeroblades & de Lightweight-voorembleem zijn MSO-opties. Minder gewicht, minder weerstand, hoge kosten!
Ik moet hierop terugkomen, want ik heb pas eind mei tijd om met mijn nieuwe auto te rijden.Heb je het gewichtsverschil al kunnen detecteren?? 😂
Wat zou je in vredesnaam aan het doen kunnen zijn dat belangrijker is??Ik moet hierop terugkomen, want ik heb pas eind mei tijd om in mijn nieuwe auto te rijden.