McLaren Life banner
61 - 80 of 185 Posts
De auto zag er geweldig uit toen ik er gisteren even langsging. Ik kwam Alex tegen bij de dealer en bekeek zijn auto en had ook een leuk gesprek met hem.

Ik rijd zelden met een Mac naar de dealer (110 mijl heen en terug en ik zit in het leaseplan van 2.500 mijl/jaar en dat alles). Ik ben niet rijk genoeg om een auto te kopen, in te vliegen en 1.500 mijl naar huis te rijden zoals iedereen op dit forum 🤡🔪🙀.

Fwiw; We kozen alle 3 dezelfde wielen, maar we hebben alle 3 verschillende afwerkingen.
Unmacs had de afgelopen 2 dagen een paar klappers, ik ga niet liegen

• Like
Reactions: Tumbleweed
Interessant. Ik vraag me af hoeveel andere mensen uit een 765LT stappen en in een 750S stappen.
Dit heeft me erg beziggehouden, aangezien ik van een non-LT naar een LT ga. Ik begrijp nu waarom sommige 765-rijders praten over de opwinding en het gevoel van gelegenheid als je erin rijdt, maar ik vraag me af of de LT uiteindelijk niet te veel wordt en sommige mensen weer een afgeslankte versie willen.

Dit heeft me veel beziggehouden toen ik van een non-LT naar een LT ging. Ik begrijp nu waarom sommige van de 765-rijders praten over de opwinding en het gevoel van de gelegenheid als je erin rijdt, maar ik kan me niet voorstellen dat de LT uiteindelijk te veel wordt en sommige mensen misschien weer een teruggeschroefde versie willen.
De 750S spider die ik heb is zo luxueus dat mijn 720S coupé die ik in mijn stal heb rauw aanvoelt. Stel je voor dat je de 765LT krijgt?

Discussion starter · #71 ·
Tumbleweed!
Klassiek McLaren Orange, zie ik wat parelmoer?
Een vriend van me heeft een 720s in een vergelijkbare, zo niet identieke kleur.
Ik heb een 720s in ICE SILVER 🧊❄🥶🏎
Matt's McLaren - de kleur is Azores Orange. Het is een metallic. McLaren Orange is veel lichter. De metallic versie van McLaren Orange heet Papaya Spark. Ik vind dat McLarens oranje moeten zijn. Mijn Porsches waren zilver.

Aha!. Azores Oranje! Erg mooi.
Ik heb Porsche's in de volgende kleuren gehad of heb ze momenteel:
Speed Yellow (991-993 Carrera 2)
Paars-Blauw (Weet de Porsche-naam niet meer) ) (911-996 Carrera 4)
Guards Red (944 Turbo)
Carrara White Metallic (Macan GTS)
Basalt Black (911-991.1)
Overige:
Zwart (Corvette C8 3LT Z51)
McLaren:
Ice Silver (McLaren 720s)

• Like
Het modelaanduidingsembleem is plat en verandert van kleur als je vanuit verschillende hoeken kijkt. View attachment 240535
Het logo lijkt reflecterend.
Men zou kunnen veronderstellen dat de "kleur" van het 750's logo "verandert", afhankelijk van wat er in lijn ligt met de dominante reflectiebron in lijn met de gezichtslijn van de kijker.
Omdat de randen van het logo taps toelopen (zoals een filet), verschuift de reflectie naar iets anders dan de dominante reflecterende voorkant van het logo...
...Vergeef me, ik speel hier "Mr. Rocket Science"....🚀
...Ik zal over een minuutje weer met beide benen op de grond staan...🚵🏻🏔

"De wet van de reflectie stelt dat de hoek van inval gelijk is aan de hoek van reflectie, en deze wet wordt waargenomen op zowel gladde oppervlakken die spiegelende reflecties produceren (waarbij gereflecteerde stralen allemaal onder dezelfde hoek worden teruggekaatst) als diffuse reflecties (invallende stralen die op meerdere gereflecteerde stralen terugkaatsen)."
Bron: Study.com

Image

• Like
Discussion starter · #77 ·
De elektroform-badges op de aeroblades en de lichtgewicht frontbadge zijn MSO-opties. Minder gewicht, minder weerstand, hoge kosten!

61 - 80 of 185 Posts