McLaren Life banner
101 - 120 of 127 Posts
Progressive was het beste dat ik kon vinden, de prijzen van State Farm waren absurd. Hagerty hetzelfde als iedereen zei als eerste McLaren-eigenaar. Ongeveer $3600 per jaar met Progressive.
Hoe heb je Progressive zover gekregen om je te dekken met een persoonlijke polis? Mij werd verteld dat ze niet verder gaan dan 150.000 dollar en ik ben uiteindelijk met een superdure commerciële polis bij hen terechtgekomen voor 22.000 dollar per jaar!

Ik heb een State Farm-vertegenwoordiger gevonden die me 3200 dollar/6 maanden heeft aangeboden, waar ik op het punt sta om de knoop door te hakken.

De Progressive Commercial-polis is waanzinnig omdat (1) hij je niet dekt voor een ander voertuig, dus ik moet een persoonlijke polis behouden (2) in tegenstelling tot een persoonlijke polis die het voertuig volgt, zijn jij en de auto niet verzekerd als je iemand anders in je auto laat rijden.

McLaren is een van de autoverzekeringsmaatschappijen die niet willen verzekeren. Hoogste verliesratio in de VS? Ik denk dat het gelijk staat met de Ford Mustang!
Interessant,
Hoe heb je progressive zover gekregen dat ze je dekken met een persoonlijke polis? Mij werd verteld dat ze niet verder gaan dan 150k en ik eindigde met een superdure commerciële polis bij hen voor 22k/jaar!

Ik heb een State Farm-vertegenwoordiger gevonden die me 3200/6m heeft geoffreerd, waar ik op het punt sta om de trigger over te halen.

De commerciële polis van progressive is waanzinnig omdat (1) hij je niet dekt voor een ander voertuig, dus ik moet een persoonlijke polis aanhouden (2) in tegenstelling tot een persoonlijke polis die het voertuig volgt, zijn jij en de auto niet verzekerd als je iemand anders in je auto laat rijden.
Kan zijn omdat mijn 650 net onder de 150K lag en ze verzekerden op de werkelijke waarde, niet op de oorspronkelijke kosten, in tegenstelling tot statefarm. Weet het niet zeker, maar het is een persoonlijke polis, ja

Opvolging bij State Farm:

Succesvol verzekerd voor 541/maand (met limieten van 1 miljoen) bij State Farm. Opmerking: ze bieden geen GAP-verzekering aan, maar aangezien het mijn lease is, heeft deze GAP.

Hier is de informatie van mijn tussenpersoon, hij heeft hier al een paar andere McLarens gedaan:

David Elie
3013885435
David@adventmutual.com

Succes!

Mijn McLaren is bij Grundy, maar het is de tweede die ik heb gehad. Ik had een Conti GT Speed met Hagerty, maar het was als tanden trekken omdat de auto meer dan 650 pk had en ik moest uitleggen dat ik al krachtigere auto's had gehad. De premie was 3 keer de premie van de McLaren met Grundy.

Ik denk dat Hagerty waarschijnlijk beter is met een collectie en niet met een enkele auto. McLaren moet een hoog risico zijn omdat de relatief lage prijs het betaalbaar maakt voor mensen die hun eerste exotische auto kopen. Mensen rijden ook met McLarens, in tegenstelling tot Ferrari's die meestal stil staan en alleen af en toe de weg op gaan voor autoshows. Ja, ik heb gestereotypeerd, maar dat betekent niet dat ik het mis heb.

Het belangrijkste probleem is:
Mensen rijden ook kilometers met McLarens in tegenstelling tot Ferrari's die de meesten van hen stil staan en alleen af en toe voor autoshows de weg op gaan.
McLarens dalen veel harder in waarde dan Ferrari en Porsche. Dus de kilometerstraf voor wederverkoop is niet zo hoog (als percentage). Naar mijn ervaring hebben ze ook de neiging om jongere eigenaren te hebben (ik ben 35, elke andere eigenaar die ik bij de RDW ben tegengekomen is onder de 40). We hebben de neiging om ze daadwerkelijk op een pittige manier te besturen. Jongere eigenaren hebben ook nog geen grote collectie, dus de 1 McLaren krijgt een aanzienlijke hoeveelheid rijtijd.

Verzekeringen zijn, net als elk bedrijf, erop gericht winst te maken. Ze zien de statistieken van de verliesratio's en velen besluiten niet eens mee te spelen, ze halen gewoon niet genoeg uit de premies om het risico te rechtvaardigen.

Discussion starter · #112 ·
Zoals één verzekeringsmakelaar van de 10 die ik belde het zei: te veel rappers hebben ze in hun privéjets gecrasht.

Het belangrijkste probleem is:

McLarens depreciëren veel harder dan Ferrari en Porsche. Dus de kilometerheffing voor doorverkoop is niet zo hoog (als percentage). Naar mijn ervaring hebben ze ook de neiging om jongere eigenaren te hebben (ik ben 35, elke andere eigenaar die ik heb ontmoet bij de RDW is onder de 40). We hebben de neiging om ze daadwerkelijk op een levendige manier te besturen. Jongere eigenaren hebben ook nog geen grote collectie, dus de 1 McLaren krijgt een aanzienlijke hoeveelheid rijtijd.

Verzekeringen, zoals elk bedrijf, zijn erop gericht winst te maken. Ze zien de statistieken van de verliesratio's en velen besluiten het spel niet eens mee te spelen, ze krijgen gewoon niet genoeg uit de premies om het risico te rechtvaardigen.
Ik ben onder de 60, maar de agent die me stopte, dacht waarschijnlijk dat ik reed als een onder de 40!😆 Het is geweldig dat sommigen van jullie jongere publiek zich een auto van meer dan $400k kunnen veroorloven. Ik ben gewoon een werkende sukkel en in mijn 30s-40s ging mijn hele salaris naar het voeden van de vrouw en kinderen.
Niemand doet zaken om geld te verliezen, zonder twijfel, en het huis wint altijd. We zien grote autoverzekeringsmaatschappijen gewoon niet failliet gaan. Met elke verandering in regelgeving, natuurrampen, stijgende bedrijfskosten, enz., worden de kosten zonder falen doorberekend aan de consument.

Follow-up op State Farm:

Succesvol verzekerd voor 541/maand (met 1 miljoen limieten) bij State Farm. Opmerking: ze bieden geen GAP aan, maar aangezien de mijne een lease is, heeft deze GAP.

Hier is de informatie van mijn makelaar, hij heeft hier al een paar andere McLarens afgehandeld:

David Elie
3013885435
David@adventmutual.com

Succes!
Bieden ze een afgesproken waarde aan?

Serieus vraag... waarom zou iemand niet de afgesproken waarde betalen voor een auto van 350-400k? Mis ik iets? Als je "rekt" wordt en hun verzekering dekt alleen xyz, of je betaalde 400k contant, nu is de wederverkoopwaarde 250k etc.
Veel redenen.

Ten eerste komt de afgesproken waarde alleen in het spel als de auto gestolen of total loss is. De kans daarop is extreem klein en zal hoogstwaarschijnlijk nooit gebeuren.

Ten tweede, laten we aannemen dat je de auto tweedehands hebt gekocht en er 320k voor hebt betaald. Als de auto gestolen of total loss is, kan de ACV (Actual Cash Value) 275-300k zijn (geef hier een schatting als voorbeeld). Is het verschil tussen de verhoging van de premie voor afgesproken waarde de moeite waard voor het verschil in ACV-waarde? Als je een lening of lease hebt, dan kan het de moeite waard of noodzakelijk zijn, maar als je contant hebt betaald, dan misschien niet.

Ten derde is het triggeren van het totaalverlies op een auto met afgesproken waarde anders dan het triggeren van het totaalverlies op een ACV-auto.

Ten vierde moet je letten op wat gedekt is, niet gedekt, specifiek uitgesloten en het eigen risico op een polis met afgesproken waarde. De meeste van deze polissen zijn geen standaardpolissen die door de staat worden gereguleerd en kunnen daarom vreemde uitsluitingen hebben. Veel polissen met afgesproken waarde hebben een eigen risico van 2% of een ander bedrag (anders dan uw standaard eigen risico van $500). Met uw voorbeeld van 400k is dat een eigen risico van $8k. Tel dat op bij de verhoging van de premie die u betaalt, is het de moeite waard? U kunt 10 jaar lang uw auto niet gestolen of total loss hebben en als u de verhoging van de premie die u heeft betaald en het eigen risico optelt, bent u misschien beter af geweest met een ACV-polis.

Verzekeren draait allemaal om risicotolerantie. Sommige mensen verzekeren zichzelf, sommigen zijn tevreden met ACV en anderen willen het vangnet van de afgesproken waarde. Het hangt echt af van uw persoonlijke tolerantieniveau.

Of je het nu gelooft of niet, een groot percentage van de huizen van meer dan $10 miljoen heeft geen opstalverzekering. Die mensen betalen liever geen enorme premies en kunnen elk verlies opvangen. Omgekeerd kan een huiseigenaar met een huis van $500k te veel verzekeren, omdat ze liever de bescherming hebben en ze zich geen verlies konden veroorloven, mocht er iets gebeuren.

Ik hoop dat dit helpt.

Ten vierde moet u letten op wat gedekt is, niet gedekt is, specifiek is uitgesloten en aftrekbaar is. op een polis met een overeengekomen waarde. De meeste van deze polissen zijn geen standaardpolissen die door de staat zouden worden gereguleerd en kunnen daarom vreemde uitsluitingen bevatten. Veel polissen met een overeengekomen waarde hebben een aftrek van 2% of een ander bedrag (anders dan uw standaard aftrek van $ 500). Gebruikmakend van uw voorbeeld van 400.000 is dat een aftrek van 8.000 $. Tel daarbij de verhoging van de premie die u betaalt, en is het de moeite waard? U kunt 10 jaar zonder dat uw auto wordt gestolen of total loss raakt, en als u de verhoging van de premie die u hebt betaald en de aftrek bij elkaar optelt, bent u mogelijk beter af geweest met een ACV-polis.
Hoewel ik niet zeg dat dit niet bestaat... Bij mijn navraag bij 6-8 verschillende verzekeraars eerder dit jaar, en bij het zoeken naar een AGV-polis, heeft geen enkele deze aftrekstructuur gebruikt. Ik heb dit gezien bij huizen (bv. een overstromingspolis of windpolis, enz.), maar ik ben dat nog niet tegengekomen bij een auto.

De duivel zit altijd in de details, maar bij mijn zoektocht lag de AGV-polis binnen honderden van marktpolissen. Mijn datapunten zijn laag omdat ik uitsluitend op zoek was naar een AGV-polis, maar ik heb toevallig enkele marktpoliscitaten ontvangen omdat sommige bedrijven zoals State Farm geen AGV aanboden voor mijn situatie, en ze waren zeker niet goedkoper.

Ik denk dat een vaak over het hoofd geziene factor is dat u met AGV de aanschafkosten kunt meenemen, zoals het transport van de auto over land, PPI, kosten om deze in orde te maken, enz. naast de omzetbelasting of andere aspecten voor de totale aankoopprijs... niet alleen het voertuig zelf. Iets om over na te denken bij het overwegen van de voor- en nadelen.

Hoewel ik niet zal zeggen dat dit niet bestaat... Bij mijn navraag bij 6-8 verschillende verzekeraars eerder dit jaar, en bij het winkelen voor een AGV-polis, heeft geen enkele deze aftrekstructuur gebruikt. Ik heb dit gezien bij huizen (bijv. een overstromingspolis of een windpolis, enz.), maar ik ben dat nog niet tegengekomen bij een auto.

De duivel zit altijd in de details, maar bij mijn zoektocht was de AGV-polis binnen honderden marktpolissen. Mijn datapunten zijn laag omdat ik uitsluitend op zoek was naar een AGV-polis, maar ik ontving toevallig enkele marktpolisoffertes omdat sommige bedrijven zoals State Farm geen AGV aanboden voor mijn situatie, en ze waren zeker niet goedkoper.

Ik denk dat een vaak over het hoofd geziene factor is dat u met AGV de aanschafkosten kunt opnemen, zoals het verschepen van de auto over het land, PPI, kosten om deze in orde te maken, enz. naast de omzetbelasting of andere aspecten van de totale aankoopprijs... niet alleen het voertuig zelf. Iets om over na te denken als je de voor- en nadelen overweegt
Hagerty gebruikt het en direct op de dec page voor een polis met overeengekomen waarde. Het zou NIET op een ACV-polis staan.

101 - 120 of 127 Posts