McLaren Life banner
21 - 40 of 108 Posts
Ik denk dat je het punt mist. Laten we je zin gebruiken om het duidelijk te maken. Waarom zijn twee LT-series genummerd (675 en 765) en de andere LT (600) niet genummerd?
Geen idee en het interesseert me niet (ik bezit er een). Ze hebben nooit gezegd dat het genummerd zou worden, nooit gezegd hoeveel of hoe weinig ze zouden gaan maken.

Vragende geesten lijken altijd te willen weten hoe weinig of hoeveel reguliere productieauto's er worden gemaakt... ze blijven zoeken en krijgen nooit het antwoord...

• Like
Reactions: Spr
Een autojournalist zei dat McLaren hem vertelde dat ze 425 RH en 425 LH of in totaal 850 zouden gaan maken, maar ik wed dat ze er meer dan dat hebben gemaakt, dus wie weet, het is ieders gok.

Hier zijn wat foto's..., ik heb de tanden opnieuw laten doen omdat ze te pixelig waren, maar je snapt het idee... lol

Attachments

Omdat jullie erom vroegen - hier zijn de definitieve 600LT-nummers voor de Amerikaanse markt. Het kostte me nogal wat tijd om deze spreadsheets samen te stellen en als ik al dit werk niet had gedaan, hadden we de nummers NOOIT geweten, omdat McLaren ze niet vrijgeeft. Het totale aantal 600LT's voor de Amerikaanse markt is 720... Interessant dat ze voor dat aantal hebben gekozen... De bijgevoegde spreadsheets zijn gebaseerd op de datum waarop uw auto via de douane de VS binnenkwam. Dus als u benieuwd bent wanneer uw 600LT in de Amerikaanse haven aankwam, kunt u (CTRL + F) zoeken naar uw VIN en het zal u vertellen. :) Als jullie me een paar dollar voor mijn tijd willen geven, voel je dan vrij om me te paypallen (kesslerm1987@gmail.com). Bedankt en laat het me weten als jullie vragen hebben. -Mikey

Attachments

Heel erg bedankt - Echt informatief en als je deze cijfers toevoegt aan het onderstaande (dat Europa etc. zou moeten zijn (misschien ook APAC)), dan zijn de cijfers nog steeds laag.

Dat wil zeggen, ongeveer 1500 eenheden Coupes/Spyders wereldwijd.

Heel erg bedankt - Echt informatief en als je deze nummers toevoegt aan het onderstaande (dat Europa etc. zou moeten zijn (misschien ook APAC)), dan zijn de nummers nog steeds laag

Dat wil zeggen, ongeveer 1500 eenheden Coupes/Spyders wereldwijd

View attachment 205367
Ik zou zeggen dat 1500 wereldwijd precies goed is

Omdat jullie erom vroegen - hier zijn de definitieve 600LT-nummers voor de Amerikaanse markt. Het kostte me nogal wat tijd om deze spreadsheets samen te stellen en als ik al dit werk niet had gedaan, hadden we de nummers NOOIT geweten, omdat McLaren ze niet vrijgeeft. Het totale aantal 600LT's voor de Amerikaanse markt is 720... Interessant dat ze voor dat nummer hebben gekozen...

De bijgevoegde spreadsheets zijn gebaseerd op de datum waarop uw auto via de douane de VS binnenkwam. Dus als u benieuwd bent wanneer uw 600LT in de Amerikaanse haven aankwam, kunt u zoeken (CTRL + F) naar uw VIN en het zal u vertellen. :)

Als jullie me een paar dollar voor mijn tijd willen geven, voel je dan vrij om me te paypallen (kesslerm1987@gmail.com).

Bedankt en laat het me weten als jullie vragen hebben.

-Mikey
Gast.

Dit is ongelooflijk.

Omdat jullie erom vroegen - hier zijn de definitieve 600LT-nummers voor de Amerikaanse markt. Het kostte me nogal wat tijd om deze spreadsheets samen te stellen en als ik al dit werk niet had gedaan, hadden we de nummers NOOIT geweten, aangezien McLaren ze niet vrijgeeft. Het totale aantal 600LT's voor de Amerikaanse markt is 720... Interessant dat ze voor dat nummer hebben gekozen...

De bijgevoegde spreadsheets zijn gebaseerd op de datum waarop uw auto via de douane de VS binnenkwam. Dus als u benieuwd bent wanneer uw 600LT in de Amerikaanse haven aankwam, kunt u zoeken (CTRL + F) naar uw VIN en het zal u vertellen. :)

Als jullie me een paar dollar voor mijn tijd willen geven, voel je dan vrij om me te paypallen (kesslerm1987@gmail.com).

Bedankt en laat het me weten als jullie vragen hebben.

-Mikey
Dat zijn niet de definitieve nummers, ze zijn marginaal laag voor Noord-Amerikaanse specificaties, linksgestuurde auto's.

21 - 40 of 108 Posts