McLaren Life banner

2025 GTS-stoel ziet er vreemd uit

2.7K views 14 replies 14 participants last post by  2025gts  
#1 ·
Heb net een nieuwe 2025 GTS ontvangen, wat een auto. Enige klacht is dat het leer van de bestuurdersstoel er verschrikkelijk en gerimpeld uitziet. Het is geen probleem voor de passagierskant. Ik heb het de dealer (McLaren in Charlotte) verteld en ze zeiden dat het normaal is en dat het weg zou gaan. Ik ben niet tevreden, dit zou niet het geval moeten zijn voor een auto van zes cijfers. Is er een rechtsmiddel om dit te laten repareren?

Bestuurderskant
Image

en dit is de passagierskant
Image

#3 ·
Ja. Als die foto een accurate weergave is, is dat echt slecht en ik vraag me af of er iets met de auto is gebeurd tussen fabricage en levering. Het lijkt bijna op bellen op de foto's, dat kan veroorzaakt worden door alles van het gebruik van een te agressieve reiniger tot waterindringing. Ik kan me niet voorstellen dat de kwaliteitscontrole van Mclaren zoiets overduidelijks de fabriek zou laten verlaten, dus ik moet aannemen dat er iets is gebeurd na de productie.

#4 ·
Spreekt niet goed voor de dealer, Mclaren of Charlotte, dat ze je zouden vertellen dat dit normaal is en weg zal gaan. Wat dit me vertelt, is om nooit een auto van die dealer te kopen!! Dit is wat sommige dealers een slechte reputatie geeft voor het proberen deze onzin uit te halen met een man die net $$$ voor een van hun auto's heeft betaald. Schaam je, Mclaren of Charlotte

#5 ·
OP, gaan ze het onder garantie dekken? Ik kan me voorstellen dat het een simpele garantieclaim zou zijn en dat ze een nieuwe stoel zouden bestellen en deze voor je zouden vervangen. Niet echt een probleem van de dealer, maar een probleem van de fabrikant.

Ik heb vergelijkbare problemen gehad met deurpanelen en de dealer stuurde foto's naar Mclaren en het werd onder garantie gerepareerd.

#13 ·
Als je zo'n plat stuk leer hebt, is het gevoeliger voor rimpels dan een zitvlak met stiksels zoals de voorkant van die stoel of geperforeerd leer zoals de zitvlakken in de GT's van 2020-24, maar dat is veel erger dan het zou moeten zijn, tenzij er meer dan 80.000 km op staat. Ik zag een foto van een stoel in een Aston Martin Vantage die er zo uitzag en ze gaven hem een nieuwe stoel onder garantie.

#14 ·
Net een nieuwe 2025 GTS ontvangen, wat een auto. Enige klacht is dat het leer van de bestuurdersstoel er vreselijk en gerimpeld uitziet. Het is geen probleem voor de passagierskant. Ik heb het de dealer (McLaren in Charlotte) verteld en ze zeiden dat het normaal is en dat het weg zou gaan. Ik ben niet tevreden, dit zou niet het geval moeten zijn voor een auto van zes cijfers. Is er een rechtsmiddel om dit te laten repareren?

Bestuurderskant View attachment 246093

en dit is de passagierskant View attachment 246094
Het is niet slecht denk ik, ik had zelfs het gevoel dat er een mini scheur was van je uitspraak...